اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

راهپیمایی امروز باشکوه‌تر از همیشه برگزار شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با قدردانی از حضور باشکوه مردم استان فارس در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز مردم شعار وحدت و همدلی سر دادند و راهپیمایی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

راهپیمایی امروز باشکوه‌تر از همیشه برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز اظهار داشت: در شهر شیراز با امکانات صوتی خوب که امسال فراهم شده بود، شعارها بدون محدودیت سر داده شد و شکوهی ویژه در مراسم مشاهده می‌شد.
ایمانی ادامه داد: باید مسئولان متولی در شهر شیراز از این امکانات برای پخش کردن صدای اذان در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) استفاده کنند.
وی افزود: همچنین باید در شهر شیراز به ظاهرسازی‌ها توجه شود و برای جلوگیری از بدحجابی و اشاعه عفاف و حجاب نیز برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.
ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت شهیدان بزرگ رجایی و باهنر اشاره و تصریح کرد: این دو شهید گرانقدر در آتش کینه منافقان سوختند و نام آنان برای تاریخ انقلاب پایدار و زندگی آنان برای دیگران اسوه شد.
وی بیان کرد: دولت موظف است با تلاش نسبت به اشتغال‌زایی نیروهای آماده به کار برنامه‌ریزی کند.
امام جمعه شیراز ادامه داد: ایجاد اشتغال دغدغه امروز دولت‌مردان است و باید فضایی ایجاد شود تا جامعه از رفاه معقول برخوردار شود.
ایمانی همچنین از مسئولان فارس خواست تا نسبت به بالابردن سطح اشتغال در این استان با دعوت سرمایه‌گذاران فضایی ایجاد شود تا هر جویای کاری بتواند اشتغال داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در فارس همچنین تصریح کرد: اشتغال در میزهای اداری خلاصه نمی‌شود و باید نیت در تولید و کار باشد.
ایمانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئله عدالت در نظام اسلامی و حرکت به سمت آن در رشد و شکوفایی جامعه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی بیان کرد: توجه به آرمان‌های انقلاب، دل بستن به آن و چراغ سبز نشان ندادن به دشمنان نیز از موضوع‌های مهم بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید با بصیرت تمام به آن توجه اساسی شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول