اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فریاد جهانی تا نابودی اسرائیل/ 2

اندیشه‌های امام خمینی(ره) به کشورهای اسلامی راه پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: امروز اندیشه‌های امام خمینی (ره) به کشورهای اسلامی راه پیدا کرده و به تبعیت از انقلاب اسلامی دست به کارهای بزرگی می‌زنند.

اندیشه‌های امام خمینی(ره) به کشورهای اسلامی راه پیدا کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حمیدعلی صمیمی ظهر امروز در پایان مراسم روز قدس در جمع شهروندان چالوسی افزود: امسال روز قدس در فضایی برگزار شد که در کشورهای جهان اسلام حرکت‌های رهایی بخش از دیکتاتوری رخ داده است و دیکتاتورهای کشورهایی که سال‌های سال بر مردم حکومت میکردند در حال فروپاشی هستند.
وی ادامه داد: بیداری اسلامی کشورهای منطقه و اسلامی به برکت روز قدس است و تحولات کنونی جهان اسلام و جنبش مردمی کشورهای مصر، لیبی، تونس و بحرین نشانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران نیروی لازم را برای به حرکت درآوردن میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان ایجاد کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با درک درستی که از وضعیت جهانی و مردم منطقه داشتند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس و روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین نامگذاری کردند و تا امروز مردم ایران اسلامی هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده داشتند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بیان داشت: ملت ایران برای تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب امسال روز قدس باشکوهی را برگزار کردند که شاید با قدرت گفت این حضور اسرائیل را به لرزه درآورده است.
وی اظهار داشت: روز جهانی قدس فرصتی برای همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در راستای حمایت از بیت المقدس و ملت ستمدیده فلسطین است که ملت کشورهای اسلامی جهان به درستی پیرو فرمان امام خمینی (ره) راهپیمایی باشکوهی را برگزار می‌کنند.
صمیمی تاکید کرد: هیچ رویدادی مثل راهپیمایی روز قدس فریاد مظلومیت مردم فلسطین را در سطح بین‌المللی مطرح نمیکند و اتحاد و همبستگی مردم در این روز که به حمایت مردم فلسطین راهپیمایی می‌کند وحشت بزرگی را در دل سردمداران صهیونیست وارد می‌کند.
صمیمی در پایان گفت: قدس روزی است که در آن شاهد اتحاد و همدلی بیش از پیش مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم و با شعار حمایت از قدس یکدلی خود را به دشمنان اسلام نشان می‌دهند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول