اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

حمایت از فلسطین سبب بیداری اسلامی شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بعد از گذشت 32 سال از نامگذاری روز قدس توسط امام راحل، راهپیماییهای روز قدس سبب بیداری اسلامی در جهان شده‌ است.

حمایت از فلسطین سبب بیداری اسلامی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم پیش از ظهر امروز در جمع شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی روز قدس در مسجد تاریخی آقا بزرگ این شهرستان گفت: نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره)  امروز می‌رود تا وارد مرحله جدید از مبارزات ضدصهیونیستی در جهان شود.
وی افزود: امام راحل در زمانی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد که مبارزات ملت فلسطین، بدترین روزهای خودش را سپری می‌کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پیش از اعلام روز جهانی قدس توسط امام شعار فلسطینی‌ها به واسطه حمایت شوروی از 11 حزب فعال در فلسطین شعارهای سوسیالیستی بود.
به گفته وی با پیروزی انقلاب اسلامی، نامگذاری روز قدس و استمرار راهپیمایی‌های روز قدس در ایران اسلامی و سراسر جهان شعار فلسطین و مسیر مبارزات مردم مظلوم فلسطین نیز عوض شد و امروز آمریکا بزرگترین حامی صهیونیست‌ها نیز به دلیل وضعیت اسفبار اقتصادی، بدهی‌های سنگین و تنزل دلار آمریکا در بازار جهانی  به شدت افول کرده و قدرت سابق را ندارد.
وی خاطرنشان کرد: اسرائیل امروز به شدت ضعیف و ناتوان شده به صورتی که در جنگ 33 روزه حزب‌الله شاخ اسرائیل شکسته شد و حزب‌الله قدرت اسرائیل را در جنگ 33 روزه به مسخره گرفت و آنها را ذلیل و درمانده کرد.
به گفته وی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز اسرائیل سال به سال از مواضع خود عقب‌نشینی کرده‌است و با ادامه مبارزات ملت فلسطین و حمایت مسلمانان جهان از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، عقب‌نشینی‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.
مصباحی‌مقدم در ادامه با اشاره جریان فتنه در دو سال قبل و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خنثی سازی جریان فتنه گفت: الحمدالله امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت است به طوری که آمریکا و هم‌پیمانانش جرأت حمله به انقلاب اسلامی ندارد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا از ترس ایران جرأت حمله به سوریه ندارد افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران در جهان موجب شده آمریکا و کشورهای عضو ناتو حتی جرات حمله به سوریه را نیز نداشته باشند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول