اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

ثمره بیداری اسلامی منطقه آزادسازی قدس است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه بیداری اسلامی امروز در منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، گفت: بدون شک بیت‌‌المقدس ثمره این بیداری اسلامی خواهد بود.

ثمره بیداری اسلامی منطقه آزادسازی قدس است
حجت‌الاسلام محسن حیدریان امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: با بیداری اسلامی که امروز در سراسر جهان شکل گرفته و دولت‌های ظلم و ستم یکی پس از دیگری سرنگون می‌شوند به یقین فاصله‌ای تا آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیسم غاصب باقی نمانده است.
وی خاطرنشان کرد: امسال در حالی ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان روز قدس را گرامی می‌دارند که شاهد شکست و به زانو در آمدن بسیاری از سران ظلم در برابر ملت‌های مسلمان و آزادیخواه هستیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس از روز قدس به عنوان یادگار امام راحل (ره) نام برد و گفت: امام (ره) در ادامه مبارزات خود، 32 سال پیش جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس اعلام کرد تا در این روز مردم حمایت خود را از فلسطین و انزجارشان را از اسرائیل غاصب اعلام کنند.
به گفته حیدریان، بیتفاوتی در این روز برای هیچ مسلمانی جایز نیست و همه باید با وحدت کلمه برای نابودی غده سرطانی اسرائیل غاصب و آزادی قدس شریف تلاش کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان از شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس هراس دارند، تصریح کرد: اتحاد و یکپارچگی همه مسلمانان در راهپیمایی روز قدس به عینه برای دشمنان اسلام و به ویژه استکبار جهانی نمایان می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس به حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: مردم شهید پرور کردستان امروز با حضور چشمگیرشان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند. 
حیدریان در پایان ضمن تقدیر از حضور مردم در این روز بزرگ، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نفرت و انزجار مسلمانان را از استکبار و رژیم صهیونیستی آشکار کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول