اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابراهیمی:

بیداری اسلامی قلب اروپا را فرا می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیداری اسلامی منطقه گفت: این بیداری از منطقه هم خارج شده و می‌رود تا قلب اروپا را فرا گیرد.

بیداری اسلامی قلب اروپا را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی صبح امروز در جمع مردم اسدیه برقراری عدالت اجتماعی را مهم‌ترین وظیفه حکومت اسلامی برشمرد و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای برقراری این رسالت خود گام‌های مؤثر و بلندی برداشته و خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.

وی پیشرفت‌های کنونی درمیان را نشانه عزم جزم نظام برای خدمت‌رسانی برشمرد و ادامه داد: عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان‌های سربیشه و درمیان با اعتبار 103 میلیارد تومان آغاز شد.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی هزینه اتصال گاز هر خانوار در این دو شهرستان را قریب 30 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: اتحاد رمز موفقیت و پیشرفت این شهرستان مرزی در عرصه‌های مختلف است.

ابراهیمی گفت: هرچند در توسعه و گسترش طرح‌های عمرانی موفق بوده‌ایم اما در توسعه و گسترش زیر ساخت‌های فرهنگی ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی لازمه رسیدن به عدالت اجتماعی و امنیت پایدار را توجه به مسائل فرهنگی دانست و افزود: آنچه زمینه‌ساز کاهش برکات و نزولات آسمانی می‌شود افزایش گناه در جامعه است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی از تصویب یک‌هزار و 500 میلیارد تومان بودجه فرهنگی کشور در مجلس خبر داد و تصریح کرد: همچنین مبلغ یک هزار و 700 میلیارد تومان بودجه قرآنی کشور در صحن مجلس تصویب شد که این مبلغ به میزان نیم درصد کلیه بودجه دستگاه‌های اجرایی است.

وی مردم را بهترین سرمایه‌های استان و نظام دانست و اضافه کرد: اتحاد و حرکت در صراط مستقیم ولایت رمز سرافرازی و الگو شدن این ملت خداجو در انظار مسلمانان و آزادگان جهان است.

انتهای پیام/ص30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول