اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

اسناد مالکیت مسکن مهر اسدیه صادر شد

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان با بیان اینکه 128 واحد از 178 واحد مسکن مهر شهرستان آماده واگذاری به متقاضیان است، گفت: اسناد مالکیت مسکن مهر اسدیه صادر شده است.

اسناد مالکیت مسکن مهر اسدیه صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی در افتتاح پروژه‌های سومین روز از هفته دولت با بیان این که برای احداث 304 واحد مسکن مهر زمین اختصاص یافته است، اظهار داشت: 128 واحد از 178 واحد مسکن مهر شهرستان آماده واگذاری به متقاضیان است و مابقی نیز بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از اتمام کار صدور اسناد مالکیت واحدهای مهر اسدیه خبر داد و افزود: همزمان با افتتاح واحدها عملیات خدمات‌رسانی و آسفالت بیش از 8 هزار متر مربع از معابر مسکن مهر نیز به پایان رسیده است.

فرماندار درمیان از پرداخت 20 میلیارد تومان یارانه به شهروندان درمیانی خبر داد و افزود: همچنین تا کنون قریب 2 میلیارد و 400 میلیون تومان سود سهام عدالت به مرزنشینان پرداخت شده است.

براتی با بیان اینکه 19 درصد از جمعیت شهرستان زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند، یادآور شد: در سال گذشته 5 میلیارد تومان توسط کمیته امداد و بهزیستی به خانواده‌های نیازمند مساعدت شده است.

فرماندار درمیان مهم‌ترین مشکلات موجود در شهرستان را معضل فرهنگی از قبیل گسترش مواد مخدر، اعتیاد و ازدواج‌های فامیلی برشمرد و ادامه داد: 50 درصد از پرونده‌های اختلافات خانوادگی دادگاه اسدیه فقط  مربوط به یک روستا است.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی، شهرستانی به مسائل فرهنگی و افزایش اعتبارات این بخش در درمیان شد.

فرماندار درمیان در مراسم افتتاح کشتارگاه صنعتی درمیان گفت: با بهره‌برداری از کشتارگاه طیور شهرستان 60 فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای شهروندان درمیانی ایجاد شد و تمامی شهروندان این شهرستان از مزایای آن برخوردار شدند.

براتی میزان تولید گوشت مرغ این کشتارگاه را 10 هزار تن در سال اعلام کرد.

مرکز توانبخشی بهزیستی شهرستان با مساحت 500 متر مربع، ساختمان کانون فرهنگی هنری اسدیه به مساحت 665 متر مربع و ساماندهی گلزار شهدای اسدیه به مساحت 200 مترمربع از دیگر طرح‌های افتتاح شده به دست استاندار و نماینده محترم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام/ص20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول