اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور گسترده جامعه ورزش گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس

خبرگزاری فارس: جامعه ورزش گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه خاصی شرکت کردند و حماسه آفریدند.

حضور گسترده جامعه ورزش گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جامعه ورزش گیلان، معاونان اداره ورزش و جوانان، ورزشکاران، روسای هیئت‌های ورزشی و مدیران باشگاه‌های ورزشی همگام با دیگر مردم استان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حماسه آفریدند و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین فریاد ظلم ستیزی سر دادند.
 
*روز قدس روز اسلام است
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در حاشیه راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت افزود: امسال به دلیل بیداری اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی ادامه داد: مسلمانان جهان به‌ویژه مردم ایران باید بیش از پیش این روز بزرگ را ارج بنهند.
محمدی‌اصل اضافه کرد: روز جهانی قدس، روز انسجام ملی و وحدت تمام مسلمانان در آفریقا، آسیا و اروپاست.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام است، بیان داشت: با آزادی سرزمین‌های اشغالی نه تنها خواست مردم فلسطین بلکه خواست تمام امت اسلامی است.
وی گفت: روسای هیئت‌ها، مربیان و ورزشکاران استان و شهر رشت همراه مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند و به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری لبیک گفتند.
 
*روز قدس هدیه امام خمینی (ره) است
 معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره ورزش و جوانان در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با فارس در رشت اظهار داشت: حضور ورزشکاران و ویژه قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار با اهمیت است.
حسن مقبل‌دوست افزود: همواره حضور پیشکسوتان و ورزشکاران و مربیان رشته‌های مختلف ورزشی با لباس‌های متحدالشکل در نگاه رسانه‌ای اثربخشی خاصی داشته است.
وی افزود: ورزشکاران رسولان نظام اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی هستند که با حضور گسترده در کنار دیگر آحاد جامعه برنقش ظلم ستیزی و حمایت از مردمان و مظلومان جهان تاثیربه‌سزایی می‌شود.
مقبل‌دوست روز جهانی قدس را هدیه‌ای بزرگ از طرف بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ملت ستمدیده فلسطین دانست و گفت: این بدعت گرانقدر تا سرنگونی رژِیم صهیونیستی با حمایت ملت‌های آزاده جهان استمرار دارد.
 
*روز قدس موج بیداری اسلامی است
رئیس هیئت تکواندو گیلان در حاشیه مراسم این راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: روز جهانی قدس اکنون نتیجه داده به طوری که در حال حاضر موج بیداری و خیزش اسلامی در خاورمیانه و منطقه نمود پیدا کرده است. 
علی فرسادروح افزود: ورزشکاران امروز با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس همگام با آحاد مسلمانان جهان و امت ایران اسلامی بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
وی ادامه داد: ورزشکاران با حضور در راهپیمایی خطاب به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین که همواره مورد هجمه‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و هم‌پیمانانش هستند اعلام می‌کنند که همراه و همدل آنها هستند و فریاد ظلم ستیزی را سر می‌دهند.
 
*روز قدس روز بیداری دنیا است
نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان نیز در حاشیه این راهپیمایی در رشت اظهار داشت: بنیانگذاری روز قدس به فرمان امام راحل موجب شد رژیم اشغالگر قدس و تمام حامیان آن بار دیگر احساس ترس کنند.
پوران واحدی ابراز داشت: نامیدن آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس سبب شد که این دولت بداند که تمام مسلمانان یک پارچه در برابر آن قد علم کرده‌اند و حاضر نیستند از مواضع خود که همانا محو شدن این رژیم از صحنه روزگار است، عقب‌نشینی کنند.
وی ادامه داد: روز قدس روز بیداری دنیا و روز بیداری کسانی است که در برابر این همه ظلم و ستم سکوت کردند و باید دیگر این سکوت را کنار بگذارند و در برابر این همه ظلم بیاستند.
به گزارش فارس، خانواده ورزش گیلان با در دست گرفتن پرچم فلسطین و پلاکاردهای مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر آمریکا و سردادن شعار علیه رژیم اشغالگر قدس و حامیانشان خشم خود را به آنها نشان دادند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول