اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس:

چهره‌های سیاسی برای حضور در انتخابات حد‌و‌مرز خود را با سران فتنه اعلام کنند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چهره‌های سیاسی برای حضور در انتخابات حد‌و‌مرز خود را با سران فتنه اعلام کنند.

چهره‌های سیاسی برای حضور در انتخابات حد‌و‌مرز خود را با سران فتنه اعلام کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا باهنر صبح امروز در جمع مردم گرگان اظهار داشت: حال و هوا روز قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و این تغییر جبهه‌ها در مقابل صهیونیست‌ها و بعد از جنگ 33 روزه کاملا نمایان شده است.

*دیدار با مقامات لبنانی و حمایت قاطع از ایران

نمایندگان مجلس به لبنان داشتیم مقامات ارشد لبنان به صراحت اعلام می‌کردند که اگر ایران حمایت نمی‌کرد معلوم نبود چه بلایی بر سر لبنان می‌آمد.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: قبل از جنگ 33 روزه شارون اعلام کرده بود که تمام مناطق منطقه در تیررس ما است اما بعد از جنگ 33 روزه این حزب‌الله بود که اعلام می‌کرد تمام مناطق اسرائیل در تیررس موشک‌های حزب‌الله است و آنها با تمام وجود این تهدید را احساس می‌کردند.
باهنر خاطرنشان کرد: متفاوت بودن امسال به خاطر سقوط چهار دیکتاتور و شکسته شدن استخوان‌های کشورهای حامی اسرائیل بوده است که با وقاحت پول مردم مظلوم و مسلمان کشورهای اسلامی را در حمایت را از رژیم صهیونیستی هزینه می‌کردند.

*حضور در راهپیمایی روز قدس و نابودی اسرائیل

اد: در جنگ غزه جهانیان شاهد درنده خویی رژیم مبارک با بستن مرز رفح و مخالفت با ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم مظلوم غزه بودند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اینکه خشن‌ترین و پرروترین دیکتاتور منطقه قذافی بوده که همگان سقوط وی را دیدند، گفت: علی‌عبدالله صالح اگر چه مورد حمایت جدی قرار می‌گیرد ولی به یاری خداوند دیکتاتور بعدی است که سقوط خواهد کرد.
باهنر افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس باید با همه امکانات و با ندای و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همراه باشد و باور کنیم که این مرگ گفتن‌ها نتیجه خواهد داد.

*فتنه 88 و مردود شدن خواص

وی با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: انتخابات مجلس نهم متفاوت‌تر از انتخابات‌ گذشته است.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: هر انتخاباتی در کشور وِیژگی‌های عمومی یا تخصصی دارد که وِیژگی‌های تخصصی انتخابات مجلس نهم بیشتر است.
باهنر افزود: فتنه 88 و مردود شدن خواص و اینکه مجموعه امت‌ حزب‌الله عمق فاجعه و توطئه را درک کرده بودند و در 9 دی ماه حماسه بزرگ آفریدند از ویژگی‌های این دوره از انتخابات است.
وی با بیان اینکه همانطور که دفاع مقدس نظام را بیمه کرده است، گفت: دیگر مرزهای ایران هویزه و بوشهر نیست بلکه مرزهای ایران جنوب لبنان است.

*جریان اصولگرایی و فتنه 88 ‌

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه دشمنان به توانمندی ایران پی برده است، خاطرنشان کرد: در جنگ 33 روزه برخی از خود غربی‌ها معتقد بودند که این جنگ، جنگ لبنان و اسرائیل نیست بلکه آمریکا و ایران است.
باهنر با اشاره به اینکه جریان اصولگرایی باید فتنه 88 را همیشه در محاسبات سیاسی خود مدنظر قرار دهد، گفت: جنس فتنه 88 جنس دیگری بود چرا که عده‌ای در درون نظام با نمک‌نشناسی به نظام خیانت کرده و تلاش کردند به دشمنان کشور بگویند که ایران دیگر ام‌قری جهان نیست و نیاز به انقلاب دیگر دارد.
وی این اقدام را منافقانه خواند و گفت: همه شاهد بودند منافقین چطور با پیوستن به جبهه صدام و خیانت به مردم چه سرنوشتی پیدا کردند.

*حد و مرز خود را سران فتنه اعلام کنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای حضور در انتخابات و رقابت‌های سیاسی باید مرز خود را با سران فتنه اعلام کنیم.
باهنر باید تعریف درست، شفاف و دقیق از اصلاح‌طلبی در جامعه ارائه شود، گفت: در دوران اصلاحات آنها با کلی‌گویی و ابداع واژه‌هایی موجب می‌شدند تعابیر مختلف در جامعه رواج پیدا کند.
وی اضافه کرد: هم اکنون عده‌ای از اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند تا از هر روزنه‌ای وارد عرصه سیاسی شوند و حتی عده‌ای از اصلاح‌طلبان خارج‌نشین انتخابات را تحریم کردند و در برخی موارد با جریان انحرافی یکی شدند.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول