اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

قدس محور هویت و اتحاد مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی میداند.

قدس محور هویت و اتحاد مسلمانان است
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس به خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: هدف از راهپیمایی در این روز، ایجاد انگیزه عمومی مسلمانان برای دفاع از قدس و نیز ایجاد انگیزه مبارزه و مقابله با دشمنان اسلام و مسلمانان است. 
وی افزود: روز قدس، روز همدردی و حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، به ویژه اطفال و کودکان بی‌دفاع و بی‌گناه است که ظالمانه هدف گلوله‌ها و بمب افکن‌های رژیم نامشروع اسرائیل قرار می‌گیرند. 
امام جمعه زاهدان ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس اقتدار و اتحاد مسلمانان را به دشمنان از جمله اسرائیل غاصب و آمریکا نشان میدهد.
سلیمانی خاطرنشان کرد: قدس، محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی میداند و برای زورمداری و بیعدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود. 
نماینده ولیفقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: هر اندازه که مسلمانان به مسئله روز جهانی قدس اهمیت دهند به همان اندازه زمینه نابودی و ناکامی دشمنان را فراهم میکنند.
صبح امروز اقشار و طبقات مختلف مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با گردهمایی شکوهمند خود در راهپیمایی بزرگ روز قدس، حملات تجاوزگرانه و قتل عام کودکان و مردم بیگناه فلسطین، را محکوم و خشم و انزجار خود را علیه سیاست‌های مستکبرانه آمریکای جهانخوار و رژیم سفاک و اشغالگر قدس ابراز کردند.
در این راهپیمایی که در زاهدان از میدان آزادی آغاز و تا مصلی قدس زاهدان ادامه داشت، مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان با قرائت همگانی دعای فرج‌ امام زمان (عج) به سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، پرداخته و نفرت خود را از دستگاه فاسد اسرائیل و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول