اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

موج بیداری اسلامی در منطقه تحقق یافته است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با تاثیر انقلاب اسلامی و روز قدس گفت: موج بیداری اسلامی در منطقه تحقق یافته است.

موج بیداری اسلامی در منطقه تحقق یافته است
محسن منصوری امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به نامگذاری روز قدس گفت: نامگذاری روز قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بزرگ‌ترین ضربه را به نقشه‌‌های صهیونیسم جهانی و سران یهود زد که برای آنان دست کمی از ضربه سنگین پیروزی انقلاب اسلامی نداشت.
فرماندار شهرستان ورامین با اشاره تحرکات رژیم اشغالگر در آستانه این روز گفت: در زمان نزدیک شدن به روز قدس رژیم اسراییل تهدیدات خود را افزایش داده و با ایجاد فضای تهدید آمیز قصد ممانعت مردم از برپایی روز قدس را دارد که همیشه نتیجه‌ای عکس عایدشان شده است.
منصوری خاطرنشان کرد: الگو دهی به کشورهای اسلامی و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلابی امام (ره) ضروری است.
فرماندار شهرستان ورامین تاکید کرد: موج بیداری مسلمانان در جهان اسلام که با سرنگونی سران دیکتاتور همراه بوده، این نوید را به مردم مظلوم فلسطین می‌دهد که تا نابودی رژیم اشغالگر قدس زمان زیادی باقی نمانده است.
وی ادامه داد: اگر مبارزان فلسطینی و گروه‌های مبارز فلسطینی یکپارچگی و وحدت خود را حفظ کنند و از اقداماتی که منجر به تنش و اختلاف می‌شود، پرهیز کنند، پیروزی آنها سریع‌تر حاصل می‌شود.
منصوری بیان داشت: روز قدس نشانه بارزی از اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان و حتی غیرمسلمان برای برخورد با مصداق عینی و واقعی تجاوز و وحشی‌گری صهیونیسم جهانی و عوامل آنها در منطقه است.
معاون استاندار تهران تاکید کرد: حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و انزجار ربانی از اعمال و رفتار رژیم صهیونیستی، حداقل کاری است که هر فرد مسلمان می‌تواند انجام دهد. وی اضافه کرد: صهیونیسم امروزه برای دستیابی به اهداف نژادپرستانه و ضدانسانی خود دست به هر اقدامی می‌زنند و همه دنیا دیدند که در جریان غزه چگونه از زمین و دریا ملتی را تحت محاصره همه جانبه قرار دادند و اجازه ندادند که حتی ابتدایی‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای آنان برآورده شود و این نهایت جنایت در حق نوع بشر است.
فرماندار شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: روز جهانی قدس، عامل وحدت و انسجام مسلمانان جهان است.
این گزارش حاکی است، مردم شهید پرور و ولایی شهرستان ورامین با راهپیمایی پرشور روز قدس بار دیگر حمایت‌های خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول