اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

طاغوت صهیونیسم از بین رفتنی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: طاغون قرن صهیونیسم خبیث و نالایق فروشکستنی است و این رژیم آرام‌آرام به مرز نابودی نزدیک می‌شود.

طاغوت صهیونیسم از بین رفتنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تاکید و فرمایش امام راحل به عنوان روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نام‌گذاری شده است که امروز ابعاد مختلفی از این درایت و تیزبینی امام راحل در نام‌گذاری جمعه آخر ماه رمضان بیش از گذشته روشن می‌شود.
وی این نام‌گذاری را از جمله شاهکارهای دوران زمامداری امام خمینی (ره) برشمرد و تصریح کرد: امروز تمام حرکت‌های آزادی‌بخش دنیا نشان می‌دهد که استکبار و عوامل آنها محکوم به شکست هستند و صهیونیسم نیز باید از صحنه روزگار محو شود.
سرداری با محکوم کردن حرکت‌های ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در قتل‌عام مردم فلسطین و تحرکات منطقه‌ای خاطر‌نشان کرد: ‌امروز مردم فلسطین در نهایت مظلومیت و بدون حامی مورد تعرض و قتل‌عام قرار می‌گیرند که چنین حرکتی در جامعه اسلامی شایسته و مناسب نیست.
وی هرگونه تعرض این رژیم را در منطقه محکوم به شکست دانست و اضافه کرد: همانگونه که چهار طاغوت منطقه تاکنون سرنگون شده و شکسته است این بار نوبت شکسته شدن طاغوت صهیونیسم است تا این رژیم جزای اعمال خود را بدهد.
سرداری در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه بیش از 50 سال است این رژیم به ظلم و تعدی خود در جهان اسلام ادامه می‌دهد، ادامه داد: خیزش امت‌های اسلامی به ویژه کشور مصر،‌ تونس، لیبی و بحرین نشان می‌دهد که عاقبت رژیم صهیونیستی و همدستان منطقه‌ای او جز خواری و ذلت نیست.
این مقام مسئول هدف اصلی از حرکت‌های آزادی‌بخش و رهایی بخش جهان اسلام را آزادی امت اسلامی و مسجدالاقصی اعلام کرد و گفت:‌ ما با راهپیمایی در روز قدس به دشمن ثابت می‌کنیم که تمام اندیشه‌های پوچ و واهی آنها محکوم به فنا و شکست است و هیچ ملتی یارای ایستادن در برابر حرکت توفنده امت‌های اسلامی را ندارد.
وی با یادآوری این‌که اعضای شورای شهر و شهرداری در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه را تجربه می‌کنند، افزود: این وظیفه و رسالت ما است که در این ایام با دهان روزه و با هدف حمایت از مظلوم به صحنه بیاییم و اجازه ندهیم دشمن بیش از گذشته تعدی و جسارت کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول