اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکوهی دیگر در دفتر زرین انقلاب؛

‌حضور بیش از 100 هزار اصفهانی در میدان امام

خبرگزاری فارس: با وجودی که راهپیمایی مردم اصفهان در خیابان‌های منتهی به میدان امام (ره) همچنان ادامه دارد، بیش از 100 هزار نفر از مردم اصفهان در میدان امام (ره) تجمع کرده‌‌ و در حمایت از قدس شریف، فریاد آزادی سر داده‌اند.

‌حضور بیش از 100 هزار اصفهانی در میدان امام
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با برگزاری آیین روز جهانی قدس در شهر اصفهان، مردم همیشه در صحنه و انقلابی این شهر با حضور خود در این آیین در میدان امام (ره) با شعارهای انقلابی، خواستار آزادی قدس شریف شدند و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند.
آیین اصلی این مراسم با سخنرانی استاندار اصفهان از دقایقی دیگر در میدان امام (ره) و با حضور بیش از 100 هزار نفر از مردم فرهیخته و انقلابی شهر اصفهان آغاز می‌شود و این در حالی است که همچنان سیل جمعیت از خیابان‌های حافظ و سپاه به سمت این میدان رهسپار هستند.
حضور وصف‌ناپذیر و پرشور قشرهای مختلف مردم از هنرمندان، ورزشکاران، دانش‌آموزان، دانشگاهیان، بازاریان، کارگران، کارمندان و صنعتگران در راهپیمایی این روز جلوه‌های از همبستگی و اتحاد را به نمایش گذاشته است.
همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در میدان امام (ره) اصفهان نمایشگاهی از محصولات فرهنگی با موضوع فلسطین و ظلم‌های رژیم اشغالگر قدس به نمایش در آمده است.
بازار اصفهان نیز که در روزهای جمعه روزهای پر رونقی را سپری میکند، تعطیل شده است و کسبه این بازار با در دست داشتن پلاکارد حاوی شعارهای انقلابی، هم‌صدا با مردم فرهیخته شهر اصفهان در این میدان حضور دارند.
هنرمندان و فعالان عرصه هنر اصفهان نیز در میدان امام (ره) در کنار مسئولان و شهروندان اصفهانی یکی از جلوه‌های با شکوه این روز را به نمایش گذاشته‌اند.
همچنین حضور کم‌نظیر اصحاب قلم و رسانه استان اصفهان برای پوشش خبری روز جهانی قدس در اصفهان نیز جلوه دیگری از همراهی و همبستگی مسئولان و مردم شهر اصفهان در آزادی قدس شریف را نمایش گذاشته است.
حضور تمام مسئولان ادارات و نهادهای دولتی استان اصفهان در جایگاه سخنرانی میدان امام (ره) نیز از دیگر مشاهدات خبرنگاران فارس از حضور حماسی مردم و مسئولان اصفهان در این راهپیمایی است.
هیئت‌های ورزشی استان اصفهان هم با لباس‌های ورزشی و با در دست داشتن پلاکاردهای ویژه بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.
همچنین با وجود تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، حضور بینظیر و با‌شکوه این قشر از جامعه در میدان امام (ره) موجب نشاط و شور مضاعف در برگزاری آیین روز قدس امسال شده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول