اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل سمنان خبر داد:

رصد ترافیک عبوری سایر استان‏ها در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از رصد ترافیک عبوری سایر استان‏ها در سمنان خبر داد.

رصد ترافیک عبوری سایر استان‏ها در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، داوود سعدی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح دفتر خدمات الکترونیکی حمل‏ و نقل در گرمسار اظهار داشت: با فعالیت‌های انجام شده در برهه کنونی ترافیک عبوری تهران، خراسان رضوی، گلستان، مازندران و گیلان به طور مستقیم به همراه ترافیک استان سمنان رصد میشود.
وی افزود: ایجاد زیرساخت‌ها برای کنترل تصویری محورها به سرمایه‌گذاری نیاز دارد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: درصدد هستیم تا استان‌های اصفهان، قم و یزد را به شبکه خود وصل کنیم تا در مواقع بحرانی به خوبی بتوانیم به دیگر استان‌ها و بهره‌برداران از جاده خدمات ارایه دهیم.
سعدی با تأکید بر اجرای قانون توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش تصدیگریهای دولت گفت: به زودی بخش قابل توجهی از خدمات حمل و نقل از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی پیشخوان دولت ارائه و عرضه خواهد شد.
وی تصریح کرد: با این اقدام، روان‏سازی ترافیک شهری در شهرستان گرمسار و دسترسی راحت و آسوده و ضابطه‏مند ارباب رجوع مهیا شده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: با نظرسنجی که در اجرای آزمایشی طرح صورت گرفته، تمامی رانندگان و متصدیان شرکت‏های حمل و نقل رضایت‏مندی خود را از اجرای طرح واگذاری امور مربوط به صدور، تعویض، المثنی و تمدید کارت هوشمند رانندگان و ناوگان باری و مسافری در دفاتر خدمات الکترونیکی اعلام و ابراز خرسندی کردند.
سعدی ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقبال چشمگیر بخش حمل و نقل جاده‏ای از خدمات دولت کریمه بتوانیم در حوزه مشتریان برون سازمانی و کسانی که متقاضی تأسیس و بهره‏برداری از مجتمع‏های خدماتی رفاهی و مکان‏های بین‏راهی هستند، این امکان را از طریق خدمات الکترونیکی ارائه دهیم.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: همچنین امکان ثبت نام دوره‏های آموزشی بدو خدمت حمل و نقل برای رانندگان و متصدیان حمل و نقل ایجاد می‏شود.
وی تصریح کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح انجام امور مربوط به صدور، تعویض، المثنی و تمدید کارت هوشمند رانندگان و ناوگان باری و مسافری به منظور تسریع و بهبود فرآیند انجام فعالیت‏های حمل و نقلی و دسترسی آسان‏تر متقاضیان به این خدمات از طریق دفاتر منتخب پیشخوان دولت ارائه میشود.
سعدی با اشاره به مزایای راه‏اندازی دفاتر خدمات الکترونیکی گفت: از جمله مهم‏ترین اهداف اجرای این طرح که برای نخستین بار در سطح کشور در استان سمنان به اجرا درآمده، میتوان به حذف سفرهای غیرضروری درون‏شهری و برون‏شهری، کاهش مصرف انرژی، ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقلی، رضایتمندی متقاضیان، سرعت انجام کارو تکریم مردم اشاره کرد.
دفتر خدمات الکترونیکی حمل‏ و نقل در گرمسار به مناسبت هفته دولت بهره‏برداری شد.
به مناسبت آغاز هفته دولت در مراسمی با حضور فرماندار گرمسار و مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان و جمعی از مسئولان محلی، نخستین دفتر خدمات الکترونیکی پیشخوان دولت مورد بهره‏برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول