اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با روز جهانی روز قدس؛

مردم قومس فریاد مظلومیت فلسطین سر دادند

خبرگزاری فارس: مردم سرزمین تاریخی قومس از دقایقی پیش هم‏زمان با روز جهانی روز قدس فریاد مظلومیت فلسطین سر دادند.

مردم قومس فریاد مظلومیت فلسطین سر دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف استان سمنان از پیش از ظهر امروز آغاز شده است.
مردم مومن و خداجوی سمنان از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلای سمنان راهپیمایی میکنند.
گزارش خبرنگار ما از محل راهپیمایی حاکی است؛ مردم سمنان هم‏زمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در راهپیمایی ضداستکباری روز قدس، حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه خود را از قیام ملت فلسطین و انتفاضه شریف اعلام کردند.
در این آیین عبادی سیاسی، دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان، نظامیان و قشرهای مختلف مردم حضور دارند.
راهپیمایان در این مراسم با سردادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریگا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس»، نابودی هرچه سریع‌تر استکبار جهانی و سرکرده اصلی آن یعنی اسرائیل جنایتکار را در جهان خواستار شدند و بر ادامه راه شهدای آزادی فلسطین تاکید کردند.
براساس گزارش خبرنگار فارس از شاهرود، مردم شاهرود نیز امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس، براندازی دیکتاتورهای جهان را لازم دانستند و اعلام کردند هرگز حاضر نیستند از این هدف جهانی خود دست بردارند.
مردم معترض شاهرود در بخش دیگری از این مراسم با به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل، از دولت‌های متمدن و پیشرفته جهان خواستند تا با جنایت‌ها و کشتارهای این دولت‌های منحوس بین‌المللی مقابله کنند و آنها را از منطقه خاورمیانه بیرون برانند.
این افراد بر به رسمیت نشناختن دولت اسرائیل، خروج هرچه سریع‌تر اشغالگران عراق و سرکردگانش از این کشور، استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و تسلیم نشدن در برابر فشارها و بازیهای سیاسی آمریکا و متحدانش تاکید کردند.
مردم گرمسار نیز ضمن محکوم کردن محاصره اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی نوار غزه، همه گروه‌های فلسطینی را برای گفتمان سازنده و برادرانه در جهت تشکیل دولت وحدت ملی دعوت کردند.
آنها با بیان اشراف به سیاست‌های کاخ سفید در منطقه گفتند: ما ملت سربلند و سرافراز ایران اسلامی آمریکا را شیطان بزرگ قرن دانسته، ضمن ابراز انزجار از حمایت‌های بیدریغ و پیوسته کاخ سفید و مقامات آمریکایی از رژیم صهیونیستی، ادامه حضور و اشغال کشورهای عراق و افغانستان و کشتار مردم بیگناه و سلب امنیت آنها را به شدت محکوم کرده و شکست مفتضحانه و رسوایی پیاپی متجاوزان در این کشورها را که اکنون حقیقت آن بر همگان روشن شده است، تحقق وعده‌های الهی میدانیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول