اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه اصفهان:

مسلمانان در مسئله فلسطین متحد شوند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر حضور مردم جهان در راهپیمایی روز قدس گفت: مسلمانان در مسئله فلسطین با یکدیگر متحد و هم‌صدا شوند.

مسلمانان در مسئله فلسطین متحد شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله حسین مظاهری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با روز جهانی قدس اظهار داشت: حدود 60 سال از تجاوز و غصب رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل به سرزمین اسلامی فلسطین که قلب تپنده اسلام است و قدس شریف که نخستین قبله مسلمانان به شمار می‌رود، می‌گذرد و در طول این سال‌ها میلیون‌ها مردم این سرزمین از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی با کشتن مردان، زنان، کودکان و تخریب خانه‌ها و بستن راه تأمین مایحتاج زندگی ملت مظلوم فلسطین، مرتکب جنایت‌های فراوان شده است.
رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به حمایت‌های مستکبران جهان از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: در این مدت قدرت‌های استکباری که در رأس‌ آن‌ها آمریکا حضور دارد، خود پدید آورنده این غده سرطانی بوده، طرح‌های ظالمانه‌ای را برای سازش مطرح کرده‌اند که با عنایت خداوند به نتیجه نرسیده است.
وی با بیان اینکه اخیراً نیز همین طرح ظالمانه با پشتیبانی برخی از دولت‌های عربی مطرح شده است، تاکید کرد: این طرح‌ها حقوق مردم فلسطین که یکی از آن‌ها بازگشت این مردم به سرزمین خود است را تأمین نمی‌کند، از این رو مردم فلسطین انتفاضه و جهاد را تنها راه احقاق حقوق خود می‌دانند.
‌مظاهری عنوان داشت: رژیم صهیونیستی پس از جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 روزه غزه بسیار ضعیف شده است.
وی با تاکید بر لزوم و اهمیت حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ‌مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان در روز جمعه باید به ندای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) لبیک گویند و با فریادهای رساتر و فراگیرتر و قدم‌های استوارتر به سوی میعادگاه نماز جمعه با شور و خروش حرکت کنند و با شعارهای کوبنده خود از مظلومان حمایت کرده و فریاد آزادی قدس عزیز را سر دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول