اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان بیگی خبر داد:

رقابت 16 تیم برای صعود به لیگ برتر فوتبال قم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان قم از رقابت 16 تیم مدعی برای صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم خبر داد.

رقابت 16 تیم برای صعود به لیگ برتر فوتبال قم
محسن رمضان بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های استان قم در رده‌های سنی مختلف از تیر ماه امسال استارت زده شده است اما مسابقات بر اساس تقویم هیئت فوتبال در ماه‌های مختلف سال برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بعد از آغاز رقابت‌های لیگ‌های دسته اول و دسته دوم نوجوانان و جوانان فوتبال استان قم از تیرماه امسال، در نظر داریم رقابت‌های لیگ‌های بزرگسالان دسته برتر و دسته اول را نیز از نیمه شهریور ماه برگزار کنیم.
رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: دلیل برگزاری با فاصله رقابت‌های لیگ‌های فوتبال استان قم به سبب امکانات محدود زمین چمن است که برای جلوگیری از ترافیک مسابقات، لیگ‌ها را در مقاطع زمانی مختلف در طول سال برنامه ریزی کرده ایم.
وی اضافه کرد: امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم 16 تیم حضور دارند که برای کسب دو سهمیه صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم در فصل آینده رقابت نزدیک و سختی با یکدیگر خواهند داشت.
رمضان بیگی همچنین به نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های قم اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به تعداد بالای تیم‌های شرکت کننده، لیگ امسال در دو گروه برگزار می‌شود تا در نهایت چهره تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر مشخص شوند.
وی خاطرنشان کرد: تلاش هیئت فوتبال استان قم این است که سطح رقابت‌های لیگ استان در سطوح سنی و دسته‌های مختلف بهتر از سال‌های گذشته باشد و در واقع هر سال بهتر از سال‌های قبل در مسیر پیشرفت فوتبال قم گام برداریم.
رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: از سال گذشته که در واقع آغاز فعالیت‌های هیئت جدید فوتبال قم بود، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان استان قم را به لیگ برتر ارتقاء دادیم تا همین مهم سبب افزایش سطح کیفی رقابت‌های لیگ شود.
وی یاد آور شد: امسال رقابت‌های لیگ برتر با شرکت هشت تیم و به شکل رفت و برگشت برای دومین سال متوالی برنامه ریزی شده است ولی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم با شرکت 16 تیم به شکل دوره ای برگزار می‌شود.
رمضان بیگی عنوان داشت: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز از روز شانزدهم شهریور ماه با شرکت هشت تیم آغاز میشود و بلافاصله بعد از آن استارت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قم زده خواهد شد.
وی ابراز داشت: انتظار ما این است که امسال تیم‌ها با سازماندهی و هدف گذاری بهتری وارد رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول فوتبال رده سنی بزرگسالان قم شوند تا در کنار کارهای پایه ای و سازندگی خوبی که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و حتی امید صورت می‌گیرد، در رده بزرگسالان نیز شاهد پیشرفت فوتبال قم باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول