اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده:

صبای قم با انگیزه لیگ یازدهم را ادامه می‌دهد

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: تعطیلات لیگ برتر بین هفته‌های پنجم و ششم فرصت خوبی برای بازسازی تیم صبا است و مطمئنا صبا از دیدار با ملوان با انگیزه بیشتری لیگ یازدهم را ادامه می‌دهد.

صبای قم با انگیزه لیگ یازدهم را ادامه می‌دهد
سهراب بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با درایت کادر فنی، برای استفاده مناسب از تعطیلی لیگ برتر، تیم صبای قم برنامه‌های تمرینات منظمی خواهد داشت تا از هر نظر برای ادامه بازی‌های لیگ برتر آماده شود.
وی خاطرنشان کرد: از دو روز آینده دور جدید تمرینات تیم آغاز خواهد شد و بازیکنان در جلسات مختلف تمرینی برگزار زیر نظر کادر فنی تیم، برای کسب آمادگی لازم به منظور موفقیت در دیدار حساس هفته ششم لیگ برتر مقابل تیم ملوان بندر انزلی تلاش می‌کنند.
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: بعد از دیدار با شاهین بوشهر در هفته هفتم تا دیدار ما با تیم فوتبال ملوان انزلی، دقیقا 15 روز فاصله وجود دارد و برای همین منظور با هدف اینکه تعطیلی لیگ برتر روی کیفیت کار تیمی ما نتیجه مثبت داشته باشد، کادر فنی تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در واقع با برنامه‌ریزی بسیار خوبی که از سوی کادر فنی تیم فوتبال صبای قم صورت گرفته است، حتی می‌توانم بگویم که از تعطیلی لیگ به عنوان فرصتی برای بهبود وضعیت تیم در بخش‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.
بختیاری‌زاده در ادامه به تاثیر وضعیت تعدادی از بازیکنان مصدوم صبا در دیدارهای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: مطمئنا بودن آنها بر کیفیت کار ما تاثیرگذار خواهد بود اما خوشبختانه در چند بازی اخیر سایر بازیکنان جای خالی آنها را به خوبی پر کردند تا خللی در تیم صبای قم به وجود نیاید.
وی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خوبی نشان داده‌ایم که تیم صبای قم ظرفیت بسیار خوب و بالایی دارد و مطمئنا تا پایان لیگ می‌توانیم جایگاهی مناسب در جدول رده‌بندی داشته باشیم.
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: تیم صبای قم پیش از آغاز یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کاملا متحول شده است ولی برای لیگ هم تمرینات منظم و سختی را داشته تا امسال در لیگ یازدهم تیمی موفق باشد و قطعا نسبت به موفقیت این تیم امید داریم و باخت در هفته پنجم لیگ برتر را نمی‌توان دلیلی بر ضعف تیم صبا دانست.
وی تاکید کرد: با اینکه نسبت به فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تغییرات زیادی در تیم صبا به وجود آمده است اما با هوشیاری که مجموعه مدیریت باشگاه انجام داد، شرایط امسال برای صبای قم شرایط خوبی است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در این باشگاه، رسیدن به جایگاهی مناسب در لیگ یازدهم دور از دسترس تیم فوتبال صبای قم نیست.
صبای قم که در حال حاضر با کسب 10 امتیاز از پنج بازی گذشته خود در مکان سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد، در هفته ششم لیگ برتر روز هجدهم شهریور در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم میزبان تیم ملوان خواهد بود.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول