اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انگیزه بالا در تمرینات شرکت می‌کنیم؛

کاشی: باخت به شاهین یک اتفاق بود

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: باخت ما به تیم شاهین یک اتفاق بود و قطعا تا پایان لیگ یازدهم دیگر تکرار نمی‌شود.

کاشی: باخت به شاهین یک اتفاق بود
مرتضی کاشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: سعی می‌کنیم از تعطیلات لیگ برتر برای افزایش آمادگی تیم استفاده خوبی ببریم ولی با توجه به حساسیت‌ ادامه رقابت‌های لیگ برتر از تماشاگران خونگرم صبا می‌خواهیم تیشمان را جدی‌تر از گذشته مورد حمایت قرار دهند.
وی تصریح کرد: ابزارهای مختلفی برای موفقیت ما در مسابقات امسال فوتبال لیگ برتر کشور مورد نیاز است که یکی از ضروری‌ترین آنها حضور تماشاگران در ورزشگاه و حمایت همه‌جانبه آنها از صبای قم در مقابل حریفان است.
مدافع تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: به واقع هیچ چیز از تیم‌های بزرگ لیگ یازدهم برای موفقیت کم نداریم و ان‌شاءالله با حمایت بیش از پیش تماشاگران از دیدار هفته ششم مقابل تیم ملوان انزلی، تلاش خود را برای جبران این باخت و کسب نتایج بهتر نشان خواهیم داد.
وی خاطرنشان کرد: تماشاگران و هواداران سرمایه‌های ورزش به ویژه در رشته فوتبال هستند و در واقع فوتبال به عنوان یک رشته ورزشی پرطرفدار و جذاب بدون حضور تماشاگران در استادیوم‌های ورزشی معنی ندارد.
کاشی بیان داشت: به تکتک هواداران خونگرم تیم صبای قم که در دو فصل اخیر لیگ‌های برتر و جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به خوبی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام از صبا حمایت کرده‌اند، احترام می‌گذاریم زیرا آنها بدون هیچ چشمداشتی در سرما، گرما و در شرایط سخت همواره حامیان اصلی ما به شمار می‌روند.
وی اظهار داشت: امیدوارم تماشاگران فوتبال دوست قمی در بازی‌های خانگی، تیم صبای را در مقابل حریفان همراهی کنند زیرا در بازی‌های لیگ یازدهم تمامی دیدارها حساس است و با توجه به اینکه تیم صبا در بازی قبل در خارج از خانه مغلوب شاهین شد، با حمایت هواداران می‌توانیم به تداوم موفقیت‌ها در لیگ برتر این فصل امیدوار باشیم.
مدافع تیم فوتبال صبای قم در ادامه به وضعیت تیم فوتبال صبای قم بعد از بازی هفته پنجم لیگ برتر مقابل ملوان انزلی اشاره کرد و افزود: تمرینات تیم بعد از دو روز تعطیلی در طول هفته با نظم و برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد تا تیمی آماده و قوی در مقابل ملوان در هفته ششم به میدان برود.
وی با اشاره به بازی صبا و ملوان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: سه امتیاز این مسابقه برای صبای قم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و قطعا در مدت تعطیلی لیگ برتر از هر نظر نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و با توان کافی به مصاف حریف می‌رویم.
کاشی اظهار داشت: صبای قم برای جبران شکست هفته گذشته و همچنین تداوم پیروزی در بازی‌های خانگی با تمام توان به مصاف ملوان می‌رود اما نباید فراموش کنیم که تیم حریف نیز با وجود تساوی در بازی گذشته تیمی قوی و قابل احترام است.
مدافع تیم فوتبال صبای قم با اشاره به بهبود کیفیت بازی‌های لیگ یازدهم، تصریح کرد: سطح بازی‌های لیگ برتر در فصل جاری نسبت به دوره‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است به همین دلیل در هیچ بازی نمی‌توان نتایج را از قبل پیش‌بینی کرد.
خاطرنشان می‌شود تیم صبای قم از بازی‌های گذشته خود سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست در کارنامه دارد و با کسب 10 امتیاز در جدول 18 تیمی لیگ برتر، جایگاه سوم جدول رده بندی را در اختیار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول