اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

گلزار شهدای گچساران غبارروبی و عطرافشانی شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، جمعی از مسئولان گچساران با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان والامقام، قبور مطهر این شهیدان را غبارروبی و عطر‌افشانی کردند.

گلزار شهدای گچساران غبارروبی و عطرافشانی شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرماندار این شهرستان در این مراسم با نکوداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امروز و به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت آمده‌ایم تا با شهیدان عهد و پیمان ببندیم که راهی که آنان رفته‌اند، ادامه می‌دهیم.
سیداکبر علیزاده، با تبریک و تهنیت به مناسبت شهادت دولت‌مردان بزرگ، رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولت‌مردان تبریک گفت.
وی گرامیداشت این روز را تأکید بر مبارزه با تروریسم جهانی دانست و گفت: دولت‌مردان جمهوری اسلامی با یاد شهیدان رجایی و باهنر کار خود را آغاز کرده‌ و شایسته است با الگوپذیری از این دو اسوه عشق و شهادت، ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری برداشته شود.
این مقام اجرایی گچساران تأکید کرد: در هفته دولت مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند و دولت با توجه به وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، میکوشد در زمینه‌های گوناگون به موفقیت‌های بیشتر و مهم‌تری دست یافته و آینده بهتری برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران به وجود آورد.
علیزاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت وحدت به‌عنوان راه اصلی مقابله با توطئه‌های دشمنان گفت: آمریکا و کشورهای استعماری و استکباری غرب از همه امکانات و طرح‌های خود برای نابودی نظام اسلامی ایران استفاده می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: شهدای والامقام دوران هشت ساله دفاع مقدس با نثار خون پاک خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه کردند.
علیزاده با اشاره به خدمات ارزنده دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گچساران عنوان داشت: محرومیت و فقرزدایی از اهداف شهیدان رجایی و باهنر بوده و مسئولان و مدیران باید اخلاق و منش این بزرگواران را الگو قرار دهند.
فرماندار گچساران قدردانی و تجلیل از مقام والای شهدا را پاسداشت همه خوبی‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی دانست و یادآور شد: هرساله و در ایام هفته دولت، قدردانی از خدمات شهدا به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی ستاد بزرگداشت هفته دولت در گچساران مطرح است.
مسئولان و رؤسای ادارات و نهادهای گچساران در این مراسم، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان دولت " رجایی و با هنر " با غبارروبی و عطرافشانی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول