اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی مازندران:

270 هزار متر‌مربع به سرانه ورزش مازندران اضافه میشود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی مازندران با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در مازندران اعلام کرد: با افتتاح این پروژه‌ها، 270 هزار متر مربع به سرانه ورزشی مازندران اضافه میشود.

270 هزار متر‌مربع به سرانه ورزش مازندران اضافه میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، نصرالله پریچهره شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های ورزشی شرق مازندران بیان داشت: همزمان با هفته دولت 31پروژه ورزشی در مازندران به بهره‌برداری می رسد.
 وی خاطرنشان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها را  بیش از 50 میلیارد ریال عنوان کرد.
مدیرکل تربیت بدنی مازندران اظهار کرد: از این تعداد پروژه قابل افتتاح و بهره‌برداری هشت پروژه سالن ورزشی و بقیه فضاهای ورزشی روباز هستند.
پریچهره با بیان اینکه ورزش در سال 90 با توجه به فراز و نشیب‌های فراوان روبرو بوده است، خاطرنشان کرد: با کمک و همیاری فرمانداران و بخشداران، پروژه‌های قابل قبولی در سطح استان مازندران به بهره‌برداری رسیده است.
وی ادامه داد: در سال جاری تاکنون با پیگیریهای مختلف مسئولان استانی و شهرستانی، 20 پروژه در مازندران در امر ورزش به بهره‌برداری رسیده که جای خوشحالی است.
مدیرکل تربیت بدنی مازندران همچنین با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در مازندران یادآور شد: با افتتاح این پروژه‌ها، 270 هزار متر مربع به سرانه ورزشی مازندران اضافه میشود.
وی اضافه کرد: دولت در زمینه ایجاد فضاهای ورزشی برای جوانان و نوجوانان و همه اقشار جامعه در شهر و روستا تلاش فراوانی کرده است و  اکنون امکانات استفاده از فضاهای ورزشی در بسیاری از نقاط دورافتاده نیز  فراهم شده است.
مدیرکل تربیت بدنی مازندران افزود: وظیفه ما در این شرایط سوق دادن جوانان به امر ورزش و نهادینه کردن ورزش در زندگی آحاد جامعه تلاش کنیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول