اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

بدترین تهدیدات استکبار متوجه دولت دهم است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: بدترین تهدیدات استکبار متوجه دولت دهم است.

بدترین تهدیدات استکبار متوجه دولت دهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سید علی اکبر طاهایی در جلسه شورای اداری شهرستان بابل که در مدرسه صدر برگزار شد، اظهار داشت: دشمن اصل نظام را مورد حمله قرار داده است و تمام حرکات و جریان‌های سازماندهی شده متوجه نظام اسلامی و رئیس جمهور است.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری انحرافات را توضیح دهید ولی رئیس جمهور را تضعیف نکنید.

نماینده عالی دولت در مازندران یادآور شد: دشمن با تبلیغات سو سعی دارد رئیس جمهور و دولت را در نظر مردم غیرموجه نشان دهد و به این دلیل بدترین تحریم‌ها در دولت فعلی اتفاق افتاده است.

طاهایی بیان داشت: درست است که ما به همه برنامه‌های تعریف شده نظام  دست نیافتیم و هنوز کشور ما دچار تورم، اشتغال و مشکل فرهنگ کار است ولی در مقابل استکبار ایستاده‌ایم و محکم و قاطعانه به مردم می‌گوییم امیدواریم با اقدامات ارزنده به اهداف بلند نظام دست یابیم.

وی تصریح کرد: وظیفه ائمه جمعه انعکاس مشکلات مردم به گوش مسئولان است ولی مسئولان نیز باید در اطلاع‌رسانی به ائمه جمعه سریع عمل کرده و این وظیفه ما است که در هفته دولت به مردم گزارش کار دهیم و اقدامات انجام شده را اطلاع‌رسانی کنیم.

طاهایی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است که اندیشه کنیم تا آنگونه که شایسته مردم است به آنها خدمت کنیم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری خدمت به مردم باید به عنوان عبادت تلقی شده و به آن توجه شود.

وی با اشاره به نیاز استان در زمینه توسعه صنعتی افزود: مشکل عدم توسعه صنعت استان به خاطر مشکل در زیرساخت‌ها است و ما هنوز در بخش راه دچار مشکل هستیم که امیدواریم با ایجاد خط راه آهن مشکل شهرک صنعتی رجه بابل نیز حل شود.

طاهایی بیان داشت: شهرستان بابل با دارا بودن قوی‌ترین مراکز دانشگاهی کشور، بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا و وجود مفاخر دینی و علمی همچون سعیدالعلما از جایگاه سیاسی و فرهنگی خاصی در سطح کشور برخوردار است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول