اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر انتخابات استانداری مازندران:

هجمه‌های مختلف علیه نظام با درایت ر‌هبری ناکام مانده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر انتخابات استانداری مازندران گفت: هجمه‌های مختلف علیه نظام با درایت ر‌هبری ناکام مانده است.

هجمه‌های مختلف علیه نظام با درایت ر‌هبری ناکام مانده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، بخشدار جدید بخش نوپای دهفری در شهرستان فریدونکنار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معارفه شد.
فضلی مقصودی در این جلسه به‌عنوان دومین بخشدار بخش جدید دهفری در شهرستان فریدونکنار با محوریت امامزاده کارگر محله و شامل 9 روستا طی دستور و حکم مصطفی محمد نجار وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران انتخاب و محمدعلی آزادی کناری از این سمت توزیع شد.
 
 
*بصیرت رمز موفقیت مدیران اجرایی است
مدیرکل دفتر انتخابات استانداری مازندران در این جلسه اظهار داشت: همه انقلاب‌های دنیا بر سه محور ایدئولوژی، رهبری و مردم اجرا می‌شود که انقلاب اسلامی ایران بیشتر بر پایه رهبری و همپایی مردم استوار است و دلیل برقراری این انقلاب نسبت به سایر کشورهای جهان گسترش عدالت و تبعیت از ولایت فقیه است.
مهدی محمدی بیان داشت: درایت مقام معظم رهبری و حضور حماسی همیشگی مردم ایران سند بطلان و ریشه‌کنی فتنه‌ها و هجمه‌های مختلف علیه نظام، انقلاب، دفاع مقدس و دستاوردهای آنها بوده است.
وی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه و هوشیارانه از حریم ولایت خواستار ایجاد نگرش بصیرتی در مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت در دولت کار شد.
 
*افتتاح پروژه مسکن مهر در فریدونکنار
فرماندار فریدونکنار نیز بیان داشت: افتتاح ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی، افتتاح پروژه 36 واحدی مسکن مهر تجلیل از کارمندان نمونه و یادواره شهدای دولت از برنامه‌های هفته دولت در فریدونکنار است.
علی قاسمی تصریح کرد: انعکاس دستاوردها و برنامه‌های کشور باید محقق شود و دستگاه‌های اجرایی اقدامات خود را به مردم اعلام کند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول