اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/ حاشیه‌های دربی تبریز/

شهرداری همچنان در حسرت شکست دادن تراکتورسازی تبریز

خبرگزاری فارس: دربی تبریز در حالی با پیروزی پنج بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید که شهرداری تا همچنان در حسرت شکست دادن تیم تراکتورسازی تبریز بماند و آرزوی شهرداری 14 ساله شد.

شهرداری همچنان در حسرت شکست دادن تراکتورسازی تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهرآورد تبریز هم مانند تمام دربى‌هاى دنیا داراى حواشى بود، اما این بار بسیار متفاوت.
 
*این بازی که به میزبانی تیم تراکتورسازی و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد در پایان به برتری پنج بر یک شاگردان امیرقلعه نویی انجامید.
 
*احسان حاج صفی در دقیقه سه و 60، امیرحسین صادقی در دقیقه 8، فردین عابدینی در دقیقه 12 و سیاوش اکبرپور در دقیقه 21، پنج گل تراکتورسازی را به ثمر رساندند و سعید دقیقی در دقیقه 34 تک گل شهرداری را به ثمر رساند.
 
*نکته جالب در این مسابقه درخشش احسان حاج‌صفی و سه بازیکن فصل گذشته استقلال و گلزنی آنها در این بازی بود که تراکتورسازی را 12 امتیازی کرد.
 
* احمدعلیرضا بیگی  استاندار آذربایجان‌شرقی و مدیر کل تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی لحظاتی را از پشت دروازه تیم تراکتورسازی تبریز به تماشای این بازی کردند.
 
* هواداران حاضر در استادیوم، در ابتداى بازی هر دو تیم شهرداری و تراکتورسازی را تشویق کردند. هر تیمی که گل دریافت میکرد، با شعار معروف «عیبی یوخ» مواجه میشد.
 
* عکاسان و خبرنگاران، به دلیل موقعیت نامناسب جایگاه ویژه خبرنگاران، کنفرانس خبرى بعد بازی را تحریم کردند و با عدم حضور در کنفرانس خبرى اعتراض خود را نشان دادند.
 
* در پایان بازی، مراسم نورافشانی در استادیوم یادگار امام(ره) برگزار شد و جلوه ویژه‌ای به استادیوم  یادگار امام  تبریز داد.
 
* هواداران در اواخر بازى شعارهایی در مورد بازی بعدی خود مقابل استقلال سر دادند و هواداران را به حضور در استادیوم آزادی دعوت کردند.
 
* این دربی که بیش از 50 هزار تماشاگر داشت، بدون کوچکترین حاشیه‌ای، با نتیجه پنج بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید و به همگان نشان داد که هواداران تراکتور، جزو بهترین‌ها هستند.
 
*پیش از این شهرآورد دو تیم هفت بار در مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده بودند که حاصل آن چهار پیروزی برای تراکتورسازی و سه تساوی برای دو تیم بوده است.
 
* دیدار رسمی این دو تیم در لیگ یک فصل 76 بود که تراکتورسازی با نتیجه دو بر یک برنده شد و نتیجه دیدار برگشت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
 
*این دو تیم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر که نخستین حضور شهرداری در این لیگ بود، در دو بازی رو در روی هم قرار گرفتند که در بازی رفت دو تیم به تساوی رضایت دادند و بازی برگشت نیز با برد یک بر صفر تراکتورسازی خاتمه یافت.
 
*قضاوت این مسابقه برعهده علیرضا فغانی بود و قاضی این بازی به سیدمحسن حسینی و فردین عابدینی از تراکتورسازی و سعید دقیقی و شهرام گودرزی از شهرداری کارت زرد نشان داد.
همچنین شهرام گودرزی در دقیقه44 این بازی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.
تراکتورسازی با این پیروزی از پنج بازی گذشته خود صاحب 12 امتیاز شد و همچنان در جمع مدعیان بالای جدول باقی ماند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول