اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی استان البرز خبر داد:

حضور ورزشکاران البرزی در صف نخست راهپیمایی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تریت‌بدنی استان البرز اعلام کرد: در حال حاضر اکثر خانواده ورزشی استان البرز در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشته و ورزشکاران این استان در صفوف نخست قرار دارند.

حضور ورزشکاران البرزی در صف نخست راهپیمایی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی فیروزگاه امروز در حاشیه برگزاری این مراسم بزرگ و باشکوه در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: ورزشکاران ایران اسلامی همواره با اقتدا به حضرت علی (ع) به عنوان الگوی جوانمردی و پهلوانی، خود را جدای از مردم مومن و ولایت‌مدار کشورمان ندانسته‌اند.
وی افزود: هرگاه انقلاب اسلامی به حضور مردم در صحنه نیاز داشته است، ورزشکاران در صف نخست قرار داشته و تعداد شهدا، جانبازان و آزادگان ورزشکار در طول دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس و همچنین روزهای صدر انقلاب این امر را اثبات می‌کند.
این مسئول ورزشی خاطرنشان کرد: علت این است که جامعه ورزشی ایران به حضرت امیر (ع) اقتدا کرده و الگوهای بزرگی چون جهان پهلوان تختی دارد، به همین دلیل شاهد هستیم که روحیه جوانمردی و پهلوانی در میان ورزشکاران ایرانی در جهان زبانزد است.
فیروزگاه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه حضور ورزشکاران این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: سال‌های قبل جامعه ورزشی استان در صحنه‌هایی که نشانه حمایت ملت از نظام، انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی بود حضوری گسترده داشت، اما امسال میزان حضور آنها مثال‌زدنی و کم‌سابقه است.
وی تصریح کرد: زیرا ظلم و ستم کشورهای استکباری و استعمارگر فزونی یافته و از سوی دیگر موج بیداری جهان اسلام علیه حکام فاسد و دست‌نشانده نیازمند حمایت همه جانبه امت اسلامی است.
رئیس اداره تربیت‌بدنی استان البرز اظهار داشت: بنابراین جامعه ورزشی استان با درک صحیح شرایط و حساسیت وقایع جهان اسلام، امسال خود را موظف به حضور گسترده‌تر و دشمن‌شکنانه‌تر از سال‌های قبل دانست و به فضل الهی به وظیفه دینی و انسانی خود نیز به بهترین شکل عمل کرد.

*جامعه ورزشی استان البرز گوش به فرمان ولایت است
فیروزگاه خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ورزشکاران استان البرز در پیروی از ولایت‌ و گوش‌ به فرمان بودن ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هیچگاه تعلل نکرده و آماده بوده و حضور گسترده آنها در راهپیمایی امسال در حقیقت تجدید میثاق دوباره با رهبری عظیم‌الشان انقلاب است.
وی تاکید کرد: این مهم نشانه دیگری بر ولایت‌مداری ورزشکاران و اهالی ورزش استان البرز است و به شخصه از حضور گسترده آنها در راهپیمایی امسال شگفت‌زده شده‌ام.
فیروزگاه در پایان از تمام ورزشکاران و مربیان تیم‌های ورزشی این البرز تقدیر کرد و گفت: امروز برگ زرین دیگری در کارنامه جامعه ورزشی استان ضبط و برای ماندگاری در تاریخ ثبت شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول