اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار لرستان و خانواده‌های شهدا؛

گلزار شهدای خرم‌آباد غبارروبی و عطر افشانی شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار لرستان، خانواده‌های شهدا، مردم و مسئولان لرستان گلزار شهدای شهرستان خرم‌آباد به مناسبت هفته دولت غبارروبی و عطر افشانی شد.

گلزار شهدای خرم‌آباد غبارروبی و عطر افشانی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در این مراسم استاندار لرستان و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدا و قرادت فاتحه و نثار تاج گل، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.
حبیب الله دهمرده  با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره همه شیهدان، شهدای دولت به خصوص شهیدان رجایی و باهنر، تکریم و تجلیل از مقام شهدا را بزرگترین حرکت در جهت پاسداشت ارزش ها و قدرشناسی نسبت به فداکاری و ایثار آنان دانست.
وی از جمله ویژگیهای شهید رجایی را خدمت صادقانه و بیمنت به مردم  عنوان کرد.
این مراسم با حضور استاندار لرستان و جمع کثیری از مدیران، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا در گلزار شهدای صالحیه خرم‌آباد برگزار شد.
دراین مراسم گلزار شهدای شهرستان خرم‌آباد با حضور گسترده مردم و مسئولان، عطرافشانی و غبار روبی شد و شرکت کنندگان با نثار تاج گل، مقام شامخ شهدای این استان را گرامی داشتند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول