اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار سمنان صورت گرفت؛

افتتاح کارخانه تولید مقوا در گرمسار

خبرگزاری فارس: همزمان با سفر استاندار سمنان به شهرستان گرمسار، از کارخانه تولید مقوا واقع در شهرک صنعتی ایوانکی بهره‏برداری شد.

افتتاح کارخانه تولید مقوا در گرمسار
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، به مناسبت هفته دولت و با حضور عباس رهی استاندار سمنان، از این واحد تولیدی بهره‏برداری شد.
فرماندار گرمسار در این مراسم در سخنانی افتتاح این کارخانه در شهرک صنعتی ایوانکی را سبب پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر صنعت بخش ایوانکی دانست.
شاهپور علایی‏مقدم افزود: این کارخانه به منظور تولید مقوای دوبلکس چندلایه و کاغذ و مقوای پوشش داده شده (لمینت) راه‏اندازی شده است.
وی گفت: اجرای این پروژه در مرداد ماه سال 1386 با تسهیلاتی بالغ بر 6 میلیارد ریال از محل آمایش صنعت و معدن و بانک صنعت و معدن و 6 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شخصی آغاز شده است و امسال بعد از طی حدود چهار سال شاهد افتتاح آن هستیم.
علایی‏مقدم تصریح کرد: تجهیزات خط تولید مقوا در این کارخانه ساخت داخل کشور بوده و خط تولید لمینت و پوشش آن از خارج از کشور وارد شده است.
فرماندار گرمسار ظرفیت محصولات این کارخانه را به ترتیب 3 هزار و 500 و 9 هزار تن مقوا و لمینت در سال اعلام کرد و خواستار حمایت بیشتر دولت از صنایع کوچک در کشور شد.
وی به احداث شهرک صنعتی ایوانکی هم اشاره کرد و پیشرفت صنعتی این شهرک را در گرو برقراری امکانات بیشتر و استاندارد در این شهرک دانست.
در پایان این مراسم، استاندار سمنان با بازدید از نقاط مختلف این کارخانه، از نزدیک با تولیدات این واحد آشنا شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول