اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد امام؛

1000 مددجوی کمیته امداد ممبی اطعام شدند

خبرگزاری فارس: به همت کمیته امداد امام خمینی بیش از 1000 مددجوی کمیته امداد بخش ممبی در شهرستان بهمئی اطعام شدند.

1000 مددجوی کمیته امداد ممبی اطعام شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، فرماندار شهرستان بهمئی شامگاه پنج‌شنبه در آیین ضیافت افطار بیش از هزار نفر از مددجویان کمیته امداد شاخه ممبی در شهرستان بهمئی گفت: محرومیت‌زدایی و تکریم اقشار کم‌درآمد جامعه یکی از مهم‌ترین اهداف نظام مقدس اسلامی بوده که سیاست‌های نظام تاکنون در این راستا موفق بوده است.
فرماندار بهمئی افزود: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی همواره ارزش و احترام کوخ‌نشینان را مهم فرض می‌کرد که لازم است همه مسئولان این نظام نیز با الگوگیری از این شخصیت روحانی، نهایت خدمت را به قشر فقیر و محروم جامعه انجام دهند.
وی با تقدیر از خدمات کمیته امداد این استان و شاخه‌های تابعه در راستای سیاست‌های دولت و نظام بیان داشت: این نهاد حمایتی یکی از نهادهای ریشه‌دار انقلاب بوده که همواره در مسیر اهداف نظام در خدمت‌رسانی به محرومان کوتاهی نکرده است.
سیاوش با اشاره به اقدام کمیته امداد شاخه ممبی در اطعام هزار نفر از مددجویان این منطقه عنوان داشت:‌ این حرکت‌ها و اقدامات نشانه توجه و احترام نظام اسلامی به این قشر ارزشمند جامعه بوده که این مهم به همت خیرین و انسان‌های نیکوکار تاکنون به شکل پررنگی در همه نقاط این استان برگزار شده است. 
رئیس کمیته امداد شاخه ممبی نیز در این آیین از کمک 27 میلیون ریالی خیرین این شهرستان برای اطعام ایتام و نیازمندان ممبی خبر داد و گفت: مشارکت خیرین در امور خیریه این نهاد حمایتی بسیار پررنگ بوده که نشان از ریشه و بنیه مذهبی و نوع‌دوستانه مردم این استان و شهرستان بهمئی دارد.
 محمد محمدی افزود: به همت خیرین و افراد نیکوکار، تاکنون مبلغ 27 میلیون ریال کمک‌های مردمی برای اطعام ایتام به حساب کمیته امداد شاخه ممبی واریز که به صورت غذای گرم در ضیافت افطاری تهیه و با دعوت از خانواده‌های نیازمندان با الویت ایتام هزینه شده است.
گفتنی است در این ضیافت افطار، بخشدار ممبی، جمعی از روحانیون منطقه و مسئولان محلی حضور داشتند.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول