اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جهرم در مجلس:

بخش کردیان جهرم صاحب دانشگاه می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از افتتاح دانشگاه پیام نور در بخش کردیان جهرم خبر داد.

بخش کردیان جهرم صاحب دانشگاه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدرضا رضایی کوچی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه کار اجرایی دانشگاه پیام نور واحد قطب‌آباد به طور عملی شروع شده و این دانشگاه از مهر ماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.
وی افزود: دانشگاه پیام نور واحد قطب‌آباد در سه رشته حسابداری، علوم اقتصادی و جغرافیا دانشجو می‌پذیرد و در آینده نیز رشته‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود.
رضایی بیان کرد: مزیت‌های این دانشگاه میتواند در توسعه بخش کردیان بسیار مؤثر واقع شده و موجبات مطرح شدن در سطح ملی و کشوری این بخش را فراهم آورد.
وی همچنین از افزوده شدن چند رشته جدید به مجموعه رشته‌های دانشگاه پیام نور مرکز جهرم اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور جهرم  امسال در 9 رشته  مهندسی نفت گرایش صنایع گاز، گرایش طراحی فرآیندهای صنایع نفت، مهندسی کامپیوتر گرایش سخت‌افزار، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی مدیریت پروژه، مدیریت جهانگردی و زیان و ادبیات عرب دانشجوی جدید می‌گیرد.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور جهرم با داشتن 4 هزار و 350 دانشجو امسال ظرفیت افزایش یک‌هزار و 100 دانشجوی جدید را دارد، خاطرنشان کرد: با بررسی توسعه آموزشی این دانشگاه سعی داریم از سال آینده چهار گرایش کارشناسی ارشد نیز به رشته‌های دانشگاه پیام نور جهرم اضافه کنیم که این موضوع در حال بررسی در وزارت علوم است.
رضایی بیان داشت: همچنین  به زودی فعالیت واحد سیمکان در شهر دوزه مرکز بخش سیمکان در سه رشته حسابداری، حقوق و ادبیات عرب  آغاز می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول