اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی قیروکارزین خبر داد:

افتتاح 19 پروژه کشاورزی در هفته دولت

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: به مناسب هفته دولت 19 طرح و پروژه کشاورزی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

افتتاح 19 پروژه کشاورزی در هفته دولت
ناصر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: اداره جهاد کشاورزی قیروکارزین در هفته دولت 19 طرح و پروژه کشاورزی را افتتاح می‌کند.
وی با اشاره به برخی از این پروژه‌ها اضافه کرد: جاده بین مزارع و کانال‌های آبرسانی از جمله این طرح‌ها بوده که نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته است.
انصاری بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این شهرستان افتتاح واحد درجه‌بندی و بسته‌بندی مرکبات در منطقه باروس است.
وی ادامه داد: این واحد با اعتباری 9 میلیارد ریالی احداث شده و انتظار می‌رود با افتتاح آن یکی از عمده مشکلات باغداران در زمینه بازاریابی و فروش برطرف شود.
این مقام مسئول با ذکر دیگر پروژه‌های این اداره تصریح کرد: افتتاح واحد بسته‌بندی خرما با اعتبار 5 میلیارد ریال به دلیل مشکل در پرداخت تسهیلات به هفته دولت نرسید و حداکثر دو ماه دیگر افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: این واحد نقش مهمی در معرفی خرمای این شهرستان با بسته‌بندی خوب و به ‌نام قیروکارزین و رسیدن به دست مصرف کننده دارد.
انصاری با اشاره به میزان اعتبار طرح و پروژه‌های این اداره خاطرنشان کرد: اعتبار تخصیص یافته به این پروژه‌ها 18 میلیارد و 770 میلیون ریال بوده که نسبت به سال‌های اخیر افزایش خوبی داشته است.
رئیس جهاد کشاورزی قیروکارزین در پایان ابراز داشت: تلاش‌های نماینده مردم در مجلس، مساعدت فرمانداری و تلاش جهاد کشاورزی به رشد کشاورزی این شهرستان در سال‌های اخیر کمک‌های بسیاری کرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول