اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 10 طرح عمرانی در بردسیر

خبرگزاری فارس: با حضور معاون استاندار کرمان 10 طرح عمرانی در شهرستان بردسیر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 10 طرح عمرانی در بردسیر
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، در دومین روز از هفته دولت، شش طرح عمرانی در شهرستان بردسیر با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال افتتاح و چهار طرح با اعتبار 65 میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
راه‌اندازی دانشگاه علمی و کاربردی بردسیر با سه رشته تحصیلی در مقطع کاردانی که این دانشگاه با تغییر کاربری بخشی از فنی و حرفه‌ای شهرستان شروع به کار می کند و دانش‌آموزان رشته‌های فنی از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند.
ساختمان آتش‌نشانی بردسیر با زیر بنای 6 هزار و 500 متر مربع و با اعتبار 4 میلیارد ریال و خوابگاه دانش‌آموزی مدرسه بیت‌الزهرا (س) با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال که جمعیت 200 نفری دانش‌آموزان روستایی از این خوابگاه استفاده می‌کنند، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
همچنین 24 واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال و جمعیت بهره‌مند از این طرح 24 خانوار و کانال آبرسانی روستای ساورج با حجم عملیات یک‌هزار و  1200 متر و با اعتبار 200 میلیون ریال که جمعیت برخوردار از این کانال آبرسانی کشاورزی بیش از 50 کشاورز منطقه است، افتتاح شدند.
افتتاح ساختمان اداری دامپزشکی بردسیر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال که جمعیت دامداران شهرستان از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
همچنین مجتمع فرهنگی هنری بردسیر با اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال که با بهره‌برداری از این طرح جمعیتی بالغ بر 5000 نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند، کلنگ‌زنی گازرسانی به روستاهای دهستان نارپ از توابع بخش نگار بردسیر با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد ریال که با اتمام این طرح جمعیتی بالغ بر 4 هزار نفر از اهالی این دهستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، کلنگ‌زنی شد.
بنابراین گزارش، کلنگ‌زنی طرح هادی روستای اسماعیل آباد با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 1500 میلیون ریال و بهره‌مندی بیش از 150 خانوار روستایی از این طرح صورت گرفت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول