اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای دولت در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم در استان کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای دولت در کرمانشاه
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، این نمایشگاه در فضایی حدود 10 هزار متر مربع با حضور حدود 90 دستگاه اجرایی و بخشی از فعالان اقتصادی برپا شده است.
بر اساس این گزارش، این نمایشگاه تا هشتم شهریور ماه صبح‌ها از ساعت 9:30 تا 12:30 و عصرها از ساعت 16 تا 20 آماده بازدید علاقه‌مندان است.
استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح این نمایشگاه با گرامیداشت یاد دو شهید گرانقدر دولت، شهیدان رجایی و باهنر و تمام‌ شهدای دستگاه‌های دولتی که جان خود را در راه خدمت به کشور از دست داده‌اند، اظهار داشت: ابعاد پیشرفت در دولت نهم و دهم در دو بخش ملی و استانی بوده است.
سیددادوش هاشمی اضافه کرد: در استان کرمانشاه در همه شاخص‌ها کار می‌کنیم و کرمانشاه به یک کار‌گاه سازندگی مبدل شده است
 وی افزود: ‌در بخش‌هایی نیز ضعف داریم که باید تغییرات صورت گیرد و ضعف‌ها را بر‌طر‌ف کنیم، اما در مقایسه با استان‌های دیگر توان کرمانشاه بیشتر است.
گفتنی است گروهی از بخش‌های تولیدی استان نیز نیازها و مایحتاج عمومی مردم را با قیمت تولید در حاشیه این نمایشگاه به مردم عرضه می‌کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول