اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهقان ‌در نشست با اعضای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

انتخابات آینده مجلس بسیار حساس‌تر از گذشته خواهدبود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات آینده مجلس، انتخابات حساس‌تری نسبت به دوره‌های قبل خواهد بود، گفت: در این انتخابات اصلاح‌طلبان حضور جدی خواهند داشت.

انتخابات آینده مجلس بسیار حساس‌تر از گذشته خواهدبود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد دهقان ‌در نشست با اعضای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: بعد از مسائلی که در انتخابات خرداد 88 روی داد، اصلاح‌طلبان پس از آن تلاش کرده تا مظلو‌م‌نمایی کنند، لذا برداشت ما این است که جریان اصلاح‌طلب به صورت جدی در انتخابات حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان یک لیستی ارائه خواهند کرد که اعضای آن سابقه‌ای در جریان فتنه نداشته و این افراد را معرفی خواهند کرد، افزود: البته نظام اسلامی هیچ‌گاه در صدد حذف جریانی نبوده است و حتی بعد از جریانات انتخابات دهم ریاست جمهوری به گونه‌ای عمل شد که نمی‌خواستند کسی از نظام حذف شود و حتی مسئولان نظام افراد معترض را دعوت کرده، لیکن به خاطر ذهنیت‌ها و عملکردی که آنان داشتند، عملاً راه بازگشت را به روی خود بستند.
دهقان تصریح کرد: هیچ‌گاه نظام رویکردش حذف هیچ تشکلی نبوده و آن کارکردهای تشکل‌ها و احزاب بوده که مشکلات ایجاد کرده است.
وی همچنین با اشاره به معرفی گروه دومی از طیف اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس اظهار داشت: ممکن است این طیف افراد اصلاح‌طلبی را نیز معرفی کرده که در صورت رد صلاحیت مانند دوره‌های قبل مظلوم‌نمایی کنند، بنابراین جریان فتنه 88 فعالانه در مجلس حضور خواهند داشت.
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: بر همین اساس در فضای انتخابات آتی، اصلاح‌طلبان، جریان انحرافی و نیروهای انقلابی و اصولگرا شرکت خواهند داشت که فضای انتخابات را حساس‌تر خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه این جمعیت به دنبال سهم‌خواهی نیست، تصریح کرد: ما به دنبال انتخاب نیروهای کارآمد بوده و به هیچ وجه تعصب گروهی نداشته و تنها بر ارزش‌ها پافشاری می‌کنیم.
دهقان در ادامه ‌کار تشکیلاتی را یکی از ضرورت‌های اجتماعی و اداره کشور عنوان کرد و گفت: بدون کار تشکیلاتی کارها ایراد خواهد داشت.
وی افزود: آنچه که جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به دنبال آن بوده فراگیر شدن آن برای حضور  دوستداران انقلاب و آحاد مردم بوده، زیرا واقعیت این است که تشکیلات موجود کشور خیلی سعی نکرده‌اند فراگیر باشند و سعی نشده از اقشار مختلف جامعه عضو احزاب باشند.
دهقان با اشاره به اینکه در احزاب کشور تشکیلات فراگیر و با رتبه‌بندی تشکیلاتی انجام نشده است، تصریح کرد: ما در جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که از چند سال گذشته تاسیس شده، صرفاً یک تشکل سیاسی ایجاد نکرده بلکه کانون‌های فکری ایجاد شده و اکنون 18 تشکل در درون این جمعیت داریم.
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اضافه کرد: هم‌اکنون در بسیاری از استان‌های کشور این مجموعه و کانون به نحو بسیار خوبی شکل گرفته است.
وی کار تشکیلاتی را ضروری و اجتناب‌ناپذیر خواند و یادآور شد: البته کار تشکیلاتی صرفاً برای گرفتن مسئولیت و ریاست نیست، بلکه یکی از کارکردها، کادر سازی است
دهقان اظهار داشت: احزابی که طی 32 سال گذشته شکل گرفته‌اند، نتوانسته‌ خود را بر اساس ولایت فقیه سازگار سازند، که نتیجتا مثل حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی می‌شوند، از این رو اساس جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ولایت پذیری و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول