اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از 22 طرح عمرانی و کشاورزی در زرند

خبرگزاری فارس: در دومین روز از هفته دولت 22 طرح مختلف صنعتی‌، برق‌رسانی، کشاورزی و ورزشی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از 22 طرح عمرانی و کشاورزی در زرند
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، در دومین روز از هفته دولت بعد از ظهر امروز 22 طرح مختلف صنعتی‌، برق‌رسانی، کشاورزی و ورزشی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
فاز اول خط تولید نخستین کارخانه تولید اتوماتیک انواع تیرچه با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد ریالی بخش خصوصی و تسهیلات بانکی با ظرفیت تولید روزانه 2 هزار متر انواع تیرچه و اشتغال 17 نفر مستقیم و غیر‌مستقیم افتتاح شد.
همچنین نخستین سالن ورزشی سقف کوتاه کشتی پوریای‌ولی با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به مساحت 600 متر مربع بهره‌برداری شد.
بهره‌برداری از بازسازی فاز اول شبکه آبرسانی شهر زرند به طول هفت کیلومتر و اعتبار 810 میلیون ریال، بهره‌برداری از 16 باب استخر ذخیره آب کشاورزی در 16 روستا با حجم 2 هزار متر مکعب و هزینه 880 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و دو درصد نفت از دیگر طرح‌های مورد افتتاح هفته دولت است.
بهره‌برداری از چهار طرح برق‌رسانی و اصلاح شبکه با هزینه 935 میلیون ریال در قالب یک‌هزار و 347 متر اجرای شبکه فشار متوسط و ضعیف و دو ایستگاه هوایی از جمله طرح‌های افتتاح شده در شهرستان زرند است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول