اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان:

بارزترین حرکت ایستادگی روز جهانی قدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان گفت: بارزترین حرکت ایستادگی و مقاومت روز جهانی قدس است.

بارزترین حرکت ایستادگی روز جهانی قدس است
قیصر فرهادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی با ترور، تشدید عملیات سرکوب‌گرانه و افزایش فشار ستم بر مردم مظلوم فلسطین میکوشد تا شعله‌های انتفاضه را خاموش کند ولی مقاومت دلیرانه و افتخارآمیز انقلابیون فلسطینی مانع تحقق چنین نیت شومی خواهد شد.
وی روز قدس را روز فریاد مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب اشغالگر و حامیانش دانست و گفت: امروز مردم فلسطین برای دستیابی به حقوق از دست رفته خود نیازمند حمایت همه‌جانبه امت اسلام از انتفاضه هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان به کوتاهی برخی از سران کشورهای عربی در برخورد قاطع با این رژیم اشاره کرد و اظهار داشت: اگر اسرائیل با سران برخی از کشورهای عربی با مماشات برخورد میکند، امری ظاهری و برای رسیدن به اهداف شوم خود است و پس از آن قطعاً به هیچ‌ یک از این کشورهای عربی هم رحم نخواهد کرد.
وی ادامه داد: اکنون وقت آن رسیده که حاکمان منطقه به خود بیایند و همراه و همگام با مردم عمل کنند و بدانند تنها صلاح و سعادت آنها در این راه است که رقم خواهد خورد.
فرهادیان در ادامه گفت: بر اساس آموزه‌های دینی ما وظیفه داریم از هر مسلمان یا هر انسان آزاده‌ای در هر نقطه از جهان که طلب استمداد کرد حمایت کرده و به حمایتش برخیزیم و به ندای مظلومانه آنها پاسخ دهیم و هیچ توجهی به فکر غلط رایج امروزی که برخی سیاسیون مرعوب و منفعل دارند، نداشته باشیم که این افراد خواسته یا ناخواسته پیرو شیطان هستند.
وی در پایان با تأکید بر اتحاد و حضور آحاد ملت ایران، تنها راه نجات فلسطین را مقاومت و ایستادگی در مقابل متجاوزان و زور‌گویان دانست و یادآور شد: امروز به شیوه‌های مختلف میشود از ملت فلسطین حمایت کرد که بارزترین حرکت تدبیر آگاهانه و هوشیارانه حضرت امام خمینی (ره) در اعلام روز جهانی قدس و راهپیمایی در این روز وحدت‌آفرین بود که برای رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی غیرقابل تحمل و وحشت‌آفرین است.
انتهای پیام/ک20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول