اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان خبر داد:

برق‌رسانی به 15 روستای لرستان در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: طرح برق‌رسانی به 15 روستایی این استان در هفته دولت انجام می‌گیرد.

برق‌رسانی به 15 روستای لرستان در هفته دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد بحرینی در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: این طرح‌ها در سطح شهرستان‌های خرم‌آباد، الیگودرز، کوهدشت و پلدختر همزمان با گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری میرسد. 
وی افزود: از این 15 روستای عملیات برق‌رسانی به هفت روستای آن از طریق انرژی خورشیدی تأمین شده که این نقطه عطفی در گرایش به سمت استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ابراز امیدواری کرد، بهره‌گیری از انرژیهای نو به عنوان انرژی پاک و عاری از آلودگی در جامعه گسترش یابد.
وی با تشریح مزایای استفاده از انرژی خورشیدی گفت: استفاده از انرژی خورشیدی یک تفکر ونگرش جهانی است که منجر به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای میشود.
بحرینی تصریح کرد: چنانچه بتوان در آینده صنایع بزرگ و مادر و حتی صنایع کوچک را از این طریق برق‌دار شوند، علاوه بر کاهش اثرات مخرب زیست محیطی، گام‌های موثری در راه پیشرفت و اعتلای کشور در مسیر شکوفایی اقتصادی و صنعتی برداشته می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: برای اجرای عملیات این طرح برق‌رسانی در مجموع 20 میلیارد و 675 میلیون ریال هزینه شده است.
وی اظهار داشت: با اجرا و بهره‌برداری از این طرح 265 خانوار ساکن در این 15 روستا از نعمت روشنایی و شبکه برق خانگی برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان، برق‌رسانی به 15 روستا با 265 خانوار، سه هزار و 870 متر شبکه فشار ضعیف هوائی، شش هزار و 300 متر شبکه فشار متوسط هوایی و هشت دستگاه پست هوایی را طرح‌های آماده افتتاح این شرکت در هفته دولت امسال عنوان کرد.
 ‌وی گفت: مجموع روستاهای دارای شبکه برق استان لرستان در آستانه هفته دولت سال جاری به 2 هزار و 441 روستا رسید.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول