اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کامیاران؛

برترین‌های جشنواره استانی جلوه‌های نماز معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره استانی جلوه‌های فرهنگی هنری نماز در شهرستان کامیاران با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

برترین‌های جشنواره استانی جلوه‌های نماز معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، 209 اثر از 81 هنرمند سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که پس از ارزیابی توسط داوران برترین‌های آن مشخص شدند.
در بخش شعر ثریا زارعی از مریوان اول، علی قیسوندی از کامیاران دوم و فروزان محمدی از قروه و فاطمه اردلان از دهگلان به طور مشترک سوم شدند.
در بخش خوشنویسی نیز یادگار خیام، حافظ رنجبر و صابر حاجی‌میرزایی از سنندج به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
در بخش عکاسی نیز جمشید فرجوندفردا از شهرستان بیجار، نادر حسین پناهی از دهگلان و اسعد قربانی از دیواندره به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش نقاشی نیز در رده سنی بزرگسالان سونیا یوسفی از کامیاران اول، یاسر خان‌برای و شیرکوه سیف‌پناهی نیز از دهگلان دوم و سوم شدند.
در بخش نقاشی رده سنی کودکان نیز سارا مردوخی، نگین حمدی و مینو مردوخی هر سه از کامیاران مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران در مراسم پایانی این جشنواره اظهار داشت: استقبال گسترده هنرمندان استان از این جشنواره نشان دهنده وجود ریشه هنر متعهد و راستین در نسل جوان دارد و این مدیران فرهنگی را موظف می‌کند تا هر چه بیشتر به شکوفایی و پرورش این استعدادهای بیاندیشند.
جلال قلعه‌شاخانی هدف از برگزاری این جشنواره را رساندن پیام انسان‌ساز اسلام در کالبد هنر حقیقی به جهانیان خواند و بیان داشت: فراخوان جشنواره استانی جلوه‌های فرهنگی و هنری نماز از اوایل مرداد ماه امسال اعلام شد.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در چهار بخش شعر، عکس، نقاشی کودکان و بزرگسالان و خوشنویسی برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران تصریح کرد: در این جشنواره در بخش شعر 50 اثر از 20 هنرمند، در بخش عکس نیز 65 اثر از 16 هنرمند، در بخش خوشنویسی 62 اثر از 23 هنرمند و در بخش نقاشی نیز 32 اثر از 22 هنرمند شهرستان‌های استان با هم به رقابت پرداختند.
وی در پایان از نماز به عنوان زیباترین، ساده‌ترین و عمیق‌ترین مسیر ارتباط با خداوند نام برد و خاطرنشان کرد: اگر مسایل معنوی با هنر دینی تلفیق کنیم در جوانان می‌تواند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول