اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کردستان:

ارزش‌های معنوی زمینه‌ساز دستیابی به خواسته‌های انسانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: برای دستیابی به خواسته‌ها باید از محور ارزش‌های معنوی و نهادینه کردن آن در خود انسان عبور کرد.

ارزش‌های معنوی زمینه‌ساز دستیابی به خواسته‌های انسانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت‌آبادی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره جلوه‌های فرهنگی و هنری نماز در سالن مجتمع فرهنگی و هنری کامیاران، اظهار داشت: جوان و جامعه امروز تنوع طلب است و نمایش زیبایی‌های معنوی در قالب آثار هنری بستری برای گرایش آنان به این سمت را فراهم می‌کند.
وی انتقال پیام‌های معنوی در قالب آثار فرهنگی و هنری را تاثیرگذارتر از انتقال آن در قالب سخنرانی دانست و عنوان کرد: ارشاد اسلامی بر اساس وظایف ذاتی خویش و به فراخور استعدادهای هر منطقه و شهرستانی برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی و برگزار می‌کند.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، کامیاران نیز بضاعت و ظرفیت‌های برگزاری این جشنواره را دارد و به گونه‌ای است که مرحله نخست آن نه تنها شهرستانی، بلکه به صورت استانی برگزار کرد و با استقبال خوب هنرمندان مواجه شد.
میمنت‌آبادی افزود: تحقق و برگزاری این جشنواره بستر را برای انجام فعالیت‌های بیشتر از سوی مسئولان امر فراهم می‌کند.
وی همچنین از اقدامات خوب و قابل توجهی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه در بخش موسیقی و شعر در کامیاران در سال گذشته انجام شد و امسال نیز سعی بر این است تا قسمتی از مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی به سینما تبدیل شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ادامه بیداری اسلامی در جهان و به ویژه در کشورهای اسلامی را تجلی پیام‌های قرآن خواند و تصریح کرد: که کافران توان تسلط بر مسلمانان را ندارند و مصداق آن روز به روز در حال نمایان شده است.
میمنت‌آبادی یادآور شد: اعلام روز قدس از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران نیز برای همراهی و تایید حرکت‌های بیداری اسلامی از سوی مسلمانان است و با این حرکت و جریان تمامی دیکتاتورهای منطقه سقوط خواهند کرد.
وی در پایان شرکت در راهپیمایی روز قدس را وظیفه اقشار جامعه خواند و گفت: با این حرکت بستر نابودی و برچیدن رژیم غاصب صهیونیستی نیز فراهم می‌شود.
گفتنی است؛ اجرای برنامه مولودی خوانی و مدیحه‌سرایی و همچنین برپایی نمایشگاهی از آثار برندگان جشنواره جلوه‌های فرهنگی و هنری نماز در قالب نقاشی، عکس و نقاشی از برنامه‌های جانبی این جشنواره بود.
در نمایشگاه یاد شده علاوه بر نمایش عکس و نقاشی، 36 اثر خوشنویسی نیز از جزء سی‌ام قرآن کریم با خط شکسته نستعلیق از آثار پیمان یاسمی به نمایش گذاشته شده بود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول