اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

حضور ‌مردم در ‌روز قدس لرزه بر پیکر رژیم ‌صهیونیستی انداخته است

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: حضور ‌مردم در ‌روز قدس لرزه بر پیکر رژیم ‌صهیونیستی انداخته است.

حضور ‌مردم در ‌روز قدس لرزه بر پیکر رژیم ‌صهیونیستی انداخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسیپور در مراسم افتتاح مجموعه هتل آپارتمان عامری که با حضور مسئولان استان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن روز قدس و احیا آرمان فلسطین اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس لرزه بر پیکر رژیم غاصب صهیونیستی انداخته و آن را یک قدم به زوال نزدیکتر میسازد تا در آینده‌ای نزدیک این لکه ننگ از دامن بشریت پاک شود.
وی در ادامه با بیان اینکه نقطه قوت قم گردشگری مذهبی است، ادامه داد: به دلیل محدودیت آب و خاک امکان توسعه در بخش کشاورزی و صنعت محدود است.
استاندار قم بیان داشت: استان قم بهترین بخش قابل توسعه گردشگری مذهبی است که در برخی شاخص‌ها نسبت به مشهد مقدس نیز برتری دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسیپور تصریح کرد: استان قم در چهارراه مواصلاتی کشور قرار گرفته و نزدیکی به پایتخت و استان‌های مهم و پرجمعیت بر اهمیت توسعه آن میافزاید.
وی گفت: علاوه بر حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران که نقاط شاخص گردشگری مذهبی استان هستند، وجود 400 امامزاده در استان بر اهمیت آن میافزاید.
استاندار قم یادآور شد: همچنین مراکز علمی دینی که تاکنون به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند، به همراه جاذبه‌های تاریخی گردشگری از دیگر جاذبه‌های استان در زمینه گردشگری هستند.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین موسیپور در ادامه با توجه به اهمیت وجود مراکز رفاهی و تفریحی برای زائران در استان قم اذعان داشت: در زمینه گسترش هتل‌سازی در قم هیچ ممنوعیتی نباید وجود داشته باشد.
وی از قرارگیری کار گروه گردشگری به عنوان زیر مجموعه معاونت برنامه‌ریزی خبر داد و اضافه کرد: استان قم با  امتیازات نام‌برده باید بیشترین سرمایه‌گذاری را در زمینه مراکز تفریحی، اقامتی، خدماتی و گردشگری داشته باشد.
استاندار قم همچنین خواستار برنامه‌ریزیهای دقیق و مشخص برای افزایش زمان اقامت زائرین در استان شد.
وی تصریح کرد: توسعه استان در گرو توسعه گردشگری مذهبی است که با برنامه‌ریزیهای صورت گرفته با سرعت محقق میشود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول