اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنایع و معادن ایلام:

11 طرح صنعتی در ایلام به بهره‌برداری ‌رسید

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن استان ایلام گفت: به طور همزمان 11 طرح صنعتی و معدنی در ایلام به بهره‌برداری ‌رسید.

11 طرح صنعتی در ایلام به بهره‌برداری ‌رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جمال فرامرزی ظهر امروز در آیین افتتاح این تعداد طرح صنعتی و معدنی اظهار داشت: این تعداد طرح شامل محصولات غذایی، شستشو و دانه‌بندی شن و ماسه، تولید فوم پلی استایرن، پودر سنگ، آجر سفالی و ... است.
وی ادامه داد: برای اجرای این تعداد طرح 9 هزار و 603 میلیارد ریال اعتبار در اقصی نقاط استان ایلام سرمایه‌گذاری شده است. 
این مسئول اضافه کرد: با بهره‌برداری از این تعداد طرح صنعتی زمینه اشتغالزایی 131 نفر از جوانان جویای کار در شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی، مهران و ... فراهم می‌شود.
فرامرزی تصریح کرد: رشد بخش صنعت در استان ایلام در سال‌های اخیر قابل توجه بوده که این مهم مدیون تلاش دولت عدالت‌محور بوده است.
این مسئول اضافه کرد: یکی از برنامه‌های ویژه دولت که در استان ایلام نیز اجرایی شده موضوع آمایش صنعتی بوده که تاکنون در این راستا تلاش‌های فراوانی شده است.
فرامرزی تصریح کرد: اجرای کامل این پروژه جهش مناسبی در بخش صنعت استان ایلام به وجود خواهد آورد که در گذشته نظیر نداشته است.
انتهای پیام/ک30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول