اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار تأکید کرد:

بیداری منطقه، عامل اهمیت مضاعف روز قدس

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت: بیداری اسلامی ملت‌های منطقه موجب شده تا روز قدس امسال از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

بیداری منطقه، عامل اهمیت مضاعف روز قدس
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیمیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: به طور قطع استراتژی مقاومت بهترین راهکار برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس است که تمام ملت‌های مسلمان جهان باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه دشمن‌ستیزی باید سرلوحه کاری مردم مسلمان جهان باشد، ادامه داد: ایجاد وحدت در بین مسلمانان از راه‌های مقابله با نظام سلطه است که میتواند کشورهای استکباری را به زانو درآورد.
امام جمعه شهرستان بهار راهپیمایی روز قدس را یکی از راه‌های باشکوه و باعظمت حضور مردم در صحنه خواند و اضافه کرد: این حضور بدون استفاده از سلاح اما برنده‌تر از سلاح است که اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان را متبلور میکند.
وی ادامه داد: وحدت، همنوایی و همصدایی مردم مسلمان در روز قدس نشانگر انزجارشان از اقدامات تجاوزگرانه و اشغالگرانه دولت اسرائیل است که باید تا به نتیجه رسیدن آزادی قدس شریف ادامه داشته باشد.
عظیمیزاده راهپیمایی روز قدس را شاخصی بر حضور و یا عدم حضور ملت‌های مسلمان در صحنه خواند و ابراز داشت: به طور قطع هماهنگی در میان مسلمانان جهان عاملی در پیشبرد اهداف و نیل به موفقیت‌های روزافزون خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه روزه‌دار بودن راهپیمایان ویژگی دیگر راهپیمایی روز قدس است، افزود: این شاخص نیز به معنای همراهی یک عبادت با فعالیت سیاسی اجتماعی است که به قوت و قدرت این حرکت اضافه میکند.
امام جمعه شهرستان بهار با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای جهان اظهار داشت: امسال ویژگی ممتاز راهپیمایی روز قدس، پیروزی برخی از حرکت‌های بیداری اسلامی است که به طور قطع منجر به حضور چشمگیر آنها در دفاع از مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: مردم در این روز با مشت‌های گره کرده پاسخ مناسبی به دشمنان اسلام خواهند داد.
انتهای پیام/ک20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول