اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

بیداری اسلامی اشغالگران قدس را به وحشت انداخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: بیداری ملت‌های منطقه اشغالگران قدس را به وحشت انداخته و این امر موجب شده تا راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

بیداری اسلامی اشغالگران قدس را به وحشت انداخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر وحدت بیشتر برای مبارزه با استکبار و صهیونیست‌های جنایتکار لازم است که سال جاری مردم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در مراسم راهپیمایی روز قدس حاضر شوند.
وی بیان کرد: بیداری ملت‌های منطقه اشغالگران قدس را به وحشت انداخته و این امر موجب شده تا راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.
حسینی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: روابط عمومی‌ها با انعکاس گزارش و اقدامات نهادهای مربوطه موجب دلگرمی مردم به نظام اسلامی شوند.
وی با اشاره به نزدیکی عید فطر گفت: استهلال ماه شوال نیز با حضور بیش از 300 گروه استهلال از سوی دفتر مقام معظم رهبری انجام می‌شود.
حسینی با بیان اینکه مانند سال‌های قبل با شکوه عید فطر در مصلای سیرجان برپا می‌شود، افزود: با توجه به آماده‌سازی مصلا سال جاری در داخل محوطه مصلا نماز عید را برگزار می‌کنیم.
وی تصریح کرد: مبلغ زکات فطره نیز سراسری است و توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی در محل درب ورودی مصلی جمع‌آوری می‌شود.
حسینی خاطرنشان کرد: هلا‌ احمر نیز کمک‌های مربوط به مردم قحطی‌زده سومالی را دریافت می‌کند.
به گزارش فارس، راهپیمایی روز قدس در سیرجان از ساعت 10:30 صبح از چهارراه رضویه تا حسینیه امام خمینی (ره) با طی مسیر خیابان‌های امام خمینی و شریعتی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول