اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ‌رهبر ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

موج بیداری‌ اسلامی را‌ رهبر معظم انقلاب‌ پیش‌بینی کرده بودند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: موج بیداری‌ اسلامی را که هم‌اکنون اکثر کشورهای غربی را فرا گرفته است رهبر معظم انقلاب فرمودند پیش‌بینی کرده بودند.

موج بیداری‌ اسلامی را‌ رهبر معظم انقلاب‌ پیش‌بینی کرده بودند
حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با روز قدس اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمود که روز قدس روز اسلام است و به این معنی است که این روز از آن تمام جهان اسلام است.
وی افزود: با توجه به تحولات اخیر منطقه و با سرنگونی دیکتاتورهای حاکم بر کشورهای اسلامی، اگر در سال‌های گذشته تنها در چند کشور اسلامی راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شد، امسال شاهد این هستیم که در کشورهای آزاد شده از بند حاکمان جابر راهپیمایی عظیم و بزرگ تاریخی به راه می‌افتد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امت اسلام با راهپیمایی هر چه باشکوه‌تر خود در روز قدس تبلور اراده خود را بیشتر به نمایش گذاشته و شعار مرگ بر اسرائیلی که 32 سال مردم ایران سر می‌دهند اکنون با ضربه‌ای مهلک بر پیکر اسرائیل فرود می‌آید و باید قدم به قدم تا نابودی اسرائیل و حامیانش پیش رفت.
وی بیان داشت: مردم ایران در روز قدس به صحنه می‌آیند و تجلی اراده مسلمانان را، جهان به ویژه کشورهای از بند آزاد شده می‌بینند و آن‌ها نیز با ملت ایران هم صدا شده و فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و خواستار نابودی آن می‌شوند.
رهبر گفت: هم‌افزایی نیروهای امت اسلام یکی از ویژگی‌های روز قدس امسال هست و کشورهای دیگر مانند عربستان صعودی دیری نمی‌پاید که به جمع این کشورهای آزاده شده از بند حاکمان زورگو می‌پیوندند و در راهپیمایی‌های روز قدس شرکت میکنند.
وی با توجه به بیداری‌های شکل گرفته در دنیا تأثیر روز قدس بر این بیداری‌ها بیان داشت: امواج این حرکت‌ها تا کرانه‌های جغرافیای زمان پیش می‌رود و در حال حاضر در انگلیس، شاهد این هستیم که مردم در مقابل فشارهای وارده چگونه و با چه اراده‌ محکمی مقاومت می‌کنند و این بیانگر این هست که مردم برای حاکمان مستبد خود ارزشی قائل نیستند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این همان موج بیداری‌ است که رهبر معظم انقلاب فرمودند از مرزهای اروپا در حال گذر است و این موج تا زمانی که دامن آمریکا و کسانی که حامیان اسرائیل هستند بگیرد آرام نمی‌گیرد و این امر با یک پیشرفت نه چندان دور از زمان به تحقق می‌پیوندد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول