اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای برطرف شدن محرومیت‌زدایی؛

بیماران نیازمند کوهرنگ رایگان درمان شدند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: 19 نفر از بیماران نیازمند شهرستان کوهرنگ توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه استان رایگان ویزیت و درمان شدند.

بیماران نیازمند کوهرنگ رایگان درمان شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی در جمع کارکنان سپاه این استان اظهار داشت: جمعی از بیماران نیازمند خدمات درمانی شهرستان کوهرنگ در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد توسط تیم تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ویزیت و درمان شدند.
وی افزود: از این تعداد 13 نفر مورد عمل جراحی چشم، چهار نفر ویزیت و دو نفر به منظور پیوند قرنیه به بیمارستان بقیة‌الله (عج) تهران اعزام شدند.
اسحاقی با تأکید بر اینکه درمان رایگان بیماران محروم، رضایت و امید را در بین مردم افزایش می‌دهد، گفت: ارائه اینگونه خدمات و تلاش در راستای محرومیت‌زدایی و کاهش آلام مردم مناطق کم‌برخوردار علاوه بر اجر معنوی برای برگزار کنندگان، امید و رضایت مردم را در پی دارد.
وی خاطرنشان کرد: تداوم اینگونه برنامه‌های درمانی از سوی جامعه بسیج پزشکی استان در اینگونه مناطق قطعاً شاخص‌های سلامت را بهبود می‌بخشد.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه از سازماندهی تیم‌های درمانی و پزشکی این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 73 تیم، پزشک عمومی، تخصصی، بیمارستانی، فرهنگی و آموزشی در این استان فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه این استان افزون بر یک‌هزار و 700  نفر عضو دارد که در11 کانون بسیج مشغول فعالیت هستند.
اسحاقی افزود: این سازمان در راستای مأموریت‌های ذاتی خود، فعالیت‌های متعددی از جمله اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم را شامل 39 تیم عمومی و 24 تیم تخصصی داشته که در این اعزام‌ها تعداد 3 هزار و 500  نفر از بیماران نیازمند ویزیت عمومی و 2 هزار و 200 نفر ویزیت تخصصی شدند.
وی از اعزام چهار تیم سنجش سلامت دانش‌آموزان به مناطق محروم خبر داد وگفت: در حاشیه این اعزام‌ها نیز یک هزار و 700  نفر از اهالی این مناطق در راستای پیشگیری از اعتیاد آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
اسحاقی در ادامه ابراز امیدواری کرد این اقدام در مناطق محروم استان تداوم یابد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول