اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد:

کمک بلاعوض به هفته‎نامه‎های گلستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اهدای کمک بلاعوض به خبرنگاران و هفته‎نامه‎های استانی خبر داد.

کمک بلاعوض به هفته‎نامه‎های گلستانی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با عنایت استاندار برای 70 درصد از هفته‌نامه‎های استانی و 30 درصد خبرنگاران کمک بلاعوض در نظر گرفته شده که رقم ریالی آن هنوز مشخص نشده است‌.
وی همچنین از اعطای تسهیلات بانکی به خبرنگاران و مطبوعات استانی برای تامین نیازهای حرفه‎ای تا سقف 10 میلیون تومان خبر داد و گفت: همچنین تمهیداتی در نظر گرفته شده تا خبرنگاران تا پایان سال از تخفیف نیم‌بهای استخر شنا بهره‎مند شوند.
منتظری در ادامه اشاره‎ای به آنچه در روز خبرنگار محقق شد کرد و گفت: امسال برای اینکه برنامه‎ای در خورشان خبرنگار تدارک دیده شود از سه ماه قبل مقدمات آن با همکاری دستگاه‎ها چیده شد بود که بیانگر این موضوع است که این مراسم از نگاه متولیان حاشیه و بی‎اهمیت نیست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه ما از نقد منصفانه استقبال می‎کنیم، تصریح کرد: بازتاب این مراسم در بیرون و برخی از هفته‎نامه‎ها بسیار تند بود و بی‎نظمی در بخشی از برنامه را به کل آن تعمیم داد به دور از اخلاق حرفه‎ای بوده است.  
وی افزود: نحوه پذیرای از خبرنگاران اگر مراسم را به سه قسمت تقسیم می‎کردیم یک سوم آن را تشکیل می‎داد آیا انصاف بود با تیتر افطار خبرنگاران در قبرستان، یا پر بودن سالن جهاد کشاورزی از کارکنان دولت آن را به کل مراسم تعمیم دهیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: از 400 نفر حاضر در مراسم تنها حدود 50 نفر مدیران و روابط عمومی‎ها حضور داشتند و باقی متشکل از خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده است.
وی با بیان اینکه به دلیل نقص فنی سالن جهاد کشاورزی آن هم در ساعات پایانی مراسم افطار خبرنگاران در امامزاده عبدالله شکل گرفت خاطرنشان کرد: آنچه از قلم‎ها می‎تراود باید پاسخگو باشد خبرنگاران باید در شیوه نگارش تجدیدنظر کنند و نقد صادقانه و عالمانه است که باعث پیشبرد امور می‎شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول