اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردستان در مجلس:

بیداری اسلامی رژیم صهیونیستی را به ورطه سقوط خواهد برد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: بیداری اسلامی رژیم صهیونیستی را به ورطه سقوط خواهد برد.

بیداری اسلامی رژیم صهیونیستی را به ورطه سقوط  خواهد برد
حجت‌الاسلام سید‌مصطفی طباطبایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با فلسفه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: قدس از دیدگاه‌های متفاوتی برای مسلمانان دارای اهمیت است که تمام مسلمانان به آن‌ توجه خاص دارند.
وی با اشاره به دیدگاه‌های مسلمانان به مسئله قدس تصریح کرد: نخستین مورد اهمیت بیت‌المقدس و راهپیمایی آن این امر است که در گذشته بیت‌المقدس قبله اول مسلمانان بوده است.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: دیدگاه‌های بعدی اهمیت بیت‌المقدس از این نظر است که این مکان محل معراج پیامبر اسلام (ص) و همچنین دفن شدن بسیاری از انبیا الهی بوده و از دیگر سو مسجدی است که این مکان برای مسلمانان تقدس دارد.
وی تأکید کرد: در نهایت می‌توان به این امر اشاره کرد که بیت‌المقدس در اشغال رژیم صهیونیستی است و بنا به دستورات اسلام، هر اشغالگری بایستی بیرون رانده شده و به سرزمین خود بازگردد.
طباطبایینژاد ادامه داد: اسرائیل به یک پایگاه سرطانی در منطقه برای آمریکا تبدیل شده و آمریکا حرکات خود را علیه مسلمان‌ها از طریق اسرائیل انجام می‌دهد.
وی با اشاره به شکست‌های رژیم غاصب صهیونیستی در بازه زمانی پس از انقلاب اسلامی ایران گفت: در بازه زمانی پس از انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل که ادعای شکست‌ناپذیری داشت به طور مرتب شکست خورده و امید می‌رود اکنون با توجه به آزادی کشورهای اسلامی از دست سران ظالم خود، تمام مسلمانان علیه اسرائیل در روز قدس یک صدا فریاد زنند.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به بیداری‌های شکل گرفته در سراسر دنیا به ویژه در دل استکبار جهانی، بسیاری از کشورهای منطقه از دست طاغوت و استکبار نجات پیدا کرده و همه مسلمانان حضور با شکوهی در روز قدس به‌ هم می‌رسانند و این‌ها همه هشداری است به سران دیگر کشورها و زنگ خطری برای دیگر دیکتاتورها به حساب می‌آید که تمام ملت مسلمان به امید آزادی مردم غزه در روز قدس به صحنه می‌آیند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول