اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امداد و نجات هلال احمر دماوند خبرداد:

استقرار 3 اکیپ هلال‏احمر دماوند در مراسم روز قدس

خبرگزاری فارس: مسئول امداد و نجات هلال احمر شهرستان دماوند از حضور سه اکیپ این نهاد در مسیرهای برگزاری آیین روز قدس خبر داد.

استقرار 3 اکیپ هلال‏احمر دماوند در مراسم روز قدس
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدرضا قادی ظهر امروز در نشست هماهنگی آیین روز قدس شهرستان دماوند که با حضور فرماندار، امام جمعه دماوند و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: این سه اکیپ در شهرهای دماوند و رودهن برپا خواهد شد.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان دماوند نیز در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: ورزشکاران شهرستان دماوند نیز با پوششی یک شکل در این مراسم راهپیمایی روز قدس حضوری حداکثری و پرشور خواهند داشت.
احمد پازوکی ادامه داد: البسه این ورزشکاران پیش از این با واژه‏هایی نظیر مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا طراحی و آماده شده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز از حضور حداکثری فرهنگیان در آیین روز قدس این شهرستان خبر داد و گفت: مجموعه فرهنگیان شهرستان دماوند نیز همراه با دانش‏آموزان و دیگر کارکنان به صورت برنامه‏ریزی شده در نقاط مختلف شهرستان حضوری گسترده خواهند داشت.
سیدقاسم حسینی ادامه داد: حضور مردم در چنین مراسمی عمل به فرامین امام راحل عظیم‏الشان (ره) و اطاعت از تاکیدات جانشین بر حق ایشان مقام معظم رهبری است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند نیز در این جلسه از آمادگی این نهاد برای کنترل ترافیک مسیر راهپیمایی خبر داد و افزود: اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند برای برگزاری هرچه باشکوه‏تر مراسم روز قدس آماده هرگونه همکاری است.
ناصر امیریان ادامه داد: همچنین قبل از برگزاری مراسم یوم‏الله قدس پاکسازی خودروهای متوقف در مسیر انجام می‏شود.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان دماوند از حضور حداکثری اصناف شهرستان در مراسم روز قدس خبر داد و افزود: روز قدس سال جاری همچون سال‏های گذشته حضور حداکثری اعضای اتحادیه‏های مختلف صنفی شهرستان دماوند را به خود خواهد دید.
محمدعلی جعفری ادامه داد: اتحادیه‏های صنفی شهرستان دماوند در مجموع 46 پلاکارد با مضامین انقلابی و ضداستکباری در راهپیمایی روز قدس به همراه خواهند داشت.  
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول