اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان خبر داد:

احداث 1000 کلاس درس در گیلان تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان از احداث 114 مدرسه با یکهزار کلاس درس در این استان در سال جاری خبر داد.

احداث 1000 کلاس درس در گیلان تا پایان امسال
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، عمران حسن‌زاده در مراسم افتتاح مدرسه زینب (س) شهرک عباس‌آباد آستارا همزمان با هفته دولت اظهار داشت: این پروژه 15 کلاسه با هزینه 7 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.
وی افزود: این مدرسه با زیربنای یک‌هزار و 851 متر مربع دارای دو بخش دبستان و راهنمایی است و یک‌هزار و 500 متر مربع محوطه‌سازی دارد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان، پرسنل این اداره کل را مجموعه‌ای از خدمتگزاران صادق به مردم دانست و اظهار داشت: امسال که به نام سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری مزین شده وزیر آموزش و پرورش سال جاری را سال طلایی مدرسه‌سازی در کشور عنوان کرده است.
وی ادامه داد: ما نیز به همین دلیل و به نیت 114 سوره مبارکه قرآن کریم برای احداث این تعداد مدارس با بیش از یکهزار کلاس درس در گیلان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
حسن‌زاده با بیان اینکه تا کنون عملیات احداث 57 پروژه از این 114 مدرسه آغاز شده است، یادآور شد:  اعتبار بسیار خوبی هم برای آن در نظر گرفته شده است و همه ما عزم خود را جزم کرده‌ایم تا این طرح را در سال جاری به پایان برسانیم.
وی با مقایسه خدمات دولت در پنج سال گذشته متذکر شد: در این فاصله پنج‌ساله تعداد 376 پروژه در حوزه آموزش و پرورش اجرایی شده است در صورتی که در دوره 84 تا 88 و 88 تا 90 به ترتیب 658 و 242 پروژه انجام شده که نشان دهنده افزایش تعداد آنها بوده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول