اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دولت سال جهاد اقتصادی؛

افتتاح 4 پروژه شهرداری اسلامیه

خبرگزاری فارس: در دومین روز از هفته دولت چهار پروژه شهری در بخش مرکزی اسلامیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح 4 پروژه شهرداری اسلامیه

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، با حضور مسئولان شهرستان فردوس صبح امروز طرح جداسازی آب فضای سبز از شرب و احداث دستگاه پمپاژ بلوار انقلاب به طول 11 متر و با اعتبار 740 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان سرایداری پارک لاله اسلامیه با اعتبار20 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی دومین روز هفته دولت در شهر اسلامیه بود.

بهره‌برداری از مخزن 500 متر مکعبی و خط انتقال مسکن مهر اسلامیه، که این پروژه با ساخت یک باب مخزن ذخیره بتنی 500 مترمکعبی و اجرای 3 هزار و 400 متر خط انتقال آب به مسکن مهر اسلامیه و با صرف اعتبار 181 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و مسکن در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

فرماندار فردوس در مراسم افتتاح پروژه‌های شهر اسلامیه گفت: با نامگذاری سال 87 به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف توسط مقام معظم رهبری، جلسات متعددی در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌های موجود برگزار شد.

عباس اقبال افزود: در این جلسات با هدف بهره‌وری بهینه از آب، طرح جداسازی آب شرب از غیر شرب در دستور کار شهرداری قرار گرفت که تاکنون نیز از پیشرفت 70 درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مراسم هفته ‌دولت در کشورمان از دوم تا هشتم شهریورماه هر سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: علت نامگذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی، حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کردند تا آنجا که جان خویش را بر سر آن نهادند.
 اقبال افزود: این واقعه همچون واقعه 7 تیر، على‌رغم خیال باطل دشمنان اسلام که معتقد بودند موجبات منزوى شدن مردم و سقوط نظام را فراهم مى‌آورد، سبب رشد و آگاهى و حضور ملت در صحنه‌ها شد.

انتهای پیام/ص20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول