اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه پیام نور استان لرستان:

روز قدس روز لبیک به ندای فرزندان فلسطین است

خبرگزاری فارس: دانشگاه پیام نور استان لرستان طی صدور بیانیه‌ای از اعضاء علمی، کارکنان و دانشجویان استان خواست همچون سنوات گذشته در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس شرکت کنند و به ندای (هل من ناصر) فرزندان فلسطین لبیک بگویند.

روز قدس روز لبیک به ندای فرزندان فلسطین است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بیانیه دانشگاه پیام نور استان لرستان آمده است، رهبر کبیر جمهوری  اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به هوشمندی و ایمان به وحدت و انسجام اسلامی درمقابل یکه تازان عرصه جهانی، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند.
در ادامه این بیانیه آمده است، روز عدالت خواهی مردم فلسطین از چنگال صهیونیست غارتگر، آرمانی اسلامی، انسان‌گرایانه، جهانی و متعالی است.
این بیانیه می‌افزاید، قدس محور هویت و اتحاد ملی امتی است که کتاب آسمانیشان، زمین را متعلق به مستضعفان دانسته و برای زورمداران عمری کوتاه قائل گشته و ایمان دارد پیروزی از آن هویت یافتگان است.
در این بیانیه روز قدس به عنوان روز سرنوشت ملت‌های مستضعف نام نهاده شده تا در مقابل مستکبران اعلام وجود نماید، آمده است: روز قدس روز لبیک گفتن به ندای (هل من ناصر) فرزندان فلسطین است که در راه خدا و برای برافراشتن پرچم توحید، در صف اول مبارزه با ستمگران ایستاده و قیام را بر قعود و جهاد را بر ذلت، رجحان داده‌اند.
در بیانیه دانشگاه پیام نور استان لرستان آمده است، امسال در حالی این روز مبارک فرا می‌رسد که سران شکست خورده رژیم صهیونیستی که هیمنه خود را به خصوص پس از جنگ ۳۳روزه لبنان و جنگ ۲۲روزه غزه در حال فرو ریختن می بینند در باتلاق نفاق و توطئه خویش گرفتار آمده و تاثیر موج بیداری اسلامی دامن مردم این رژیم غاصب را نیز گرفته است، تقارن روز جهانی قدس سال جاری با ایام گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر، فرصتی است تا باری دیگر مردم روزه‌دار و متدین استان لرستان این سرزمین فداکاری‌های بزرگ در سال جهاد اقتصادی با روحیه‌ای جهادی که برگرفته از مجاهدتی خاموش به میراث مانده از ایام دلدادگی هشت سال دفاع مقدس است به مدد مردم مظلوم فلسطین آمده و با شعارهای دندان شکن مرگ بر رژیم صهیونیست خواستار نابودی تمام جیره‌خواران استکبار جهانی در منطقه باشند.
در ادامه این بیانیه آمده است، دانشگاه پیام نور استان لرستان ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نموده و هرگونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطین را خیانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطین دانسته و آن را محکوم می‌کند و از تمام اعضاء علمی،کارکنان و دانشجویان استان دعوت می‌کند تا همگام با سایر مسلمانان جهان و اقشار ملت ایران و مردم استان باصفا و وفادار لرستان در این راهپیمایی شرکت کنند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول