اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار بیرجند:

روز قدس روز هشدار به حکومت‌های خائن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند با تاکید بر حضور مردم در مراسم روز قدس گفت: روز قدس روز هشدار به حکومت‌های خائن است.

روز قدس روز هشدار به حکومت‌های خائن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور ‌امروز در آخرین نشست ستاد روز قدس بیرجند اظهار داشت: وحدت و انسجام مسلمانان عامل اصلی پیروزی در برابر دشمن است و نباید اجازه دهیم به اتحاد و همدلی بین مسلمانان کوچکترین خدشه‌ای وارد شود.

وی با اشاره به تاکیدات حضرت امام خمینی(ره) در زمینه روز قدس یادآور شد: امام روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم معرفی کردند و اعلام کردند باید در این روز تمام قوای خودمان را مجهز کنیم و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند گفت: بنا به فرموده امام راحل ما در مقابل اجانب با تمام قوا ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد کسان دیگر در مملکت ما دخالت کنند و مسلمین نباید اجازه بدهند که کسان دیگر در ممالکشان دخالت کنند.

حسین‌پور افزود: در روز قدس ملت‌ها باید به حکومت‌هایی که خائن هستند هشدار دهند.

وی تاکید کرد: بر‌اساس نامه حضرت امام به مناسبت روز قدس، روز قدس روزی است که ما خواهیم فهمید چه اشخاصی و چه رژیم‌هایی با توطئه‌گرهای بین‌المللی موافقت دارند و با اسلام مخالفت و این ارزشمند است.

وی حضور یکپارچه ملت در راهپیمایی روز قدس را نشانه دلبستگی به امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و خواستار حضور یکپارچه و منسجم امت اسلامی در این راهپیمایی شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند گفت: از دیدگاه امام آنهایی که شرکت کردند متعهد هستند و موافق با اسلام و مخالف با دشمنان اسلام که در رأس آنها آمریکا و اسرائیل است.
انتهای پیام‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول